marți, iulie 17, 2007

te iubesc...asta...la multi ani...


nu am mai scris de mult pe blog...pt k am fost mai mult plecat...dar acum o fac cu o ocazie speciala...

s-a nimerit k ziua noastra sa fie cu o zi inainte de ziua ta...deci avem 2 motive de baut...pardon...de sarbatoare...
te-am cunoscut dintr-o gresheala...dar ma bucur k s-a intamplat...ne-am mai vazut...dar degeaba...a trebuit sa lupt pt tn...si a meritat fiekre secunda...am scris basme pt tn...am pierdut zile intregi pt a te face macar sa-mi dai atentie...au fost zile cu nervi...cu multe pakte de tigari fumate...multe beri date pe gat...dar si zambete...
pana la urma mi-ai dat atentie...mai tii minte primul sarut?:)...park se oprise timpu in loc...erai cadoul pt mn de la viatza de ziua mea...
acum a venit ziua ta...si nu gasesc nimic potrivit ca sa-ti fie cadou...nici sa-mi pun eu o funda in cap si sa ma fac cadou nu e destul pt tine...
pot pe langa simbolicul cadou ce ti-l voi da doar sa fiu tot eu...sa am grija de tine...sa-ti fiu alaturi...si sa incerc sa-ti aduc zambetul pe buze at knd viatza e grea...pt k si tu ai facut aceleeasi lucruri pt mine...
si mai pot sa-ti fac cateva urari...sa ramai copilu care esti tot timpu...o mica alintata...tu inca poti sa te bucuri k un copil cand iti iei ceva ce-ti place...tu inca poti sa pui intrebari k un bebe...tu inca poti sa fii acolo knd e nevoie de tine...sa fii sincera...sa dai sfaturi...sa sustii oamenii...tu inca poti sa fii tu...feminina...un adevarat prieten...o iubita pe cinste...copilaroasa...acida...un pic egoista...posesiva si geloasa...si mai ales...inocenta...bucura-te...bucura-te kt inca poti...pana nu te prind greutatile din urma...si ajungi adulta...dar mai e pana atunci, nu? avem timp sa ne bucuram in cont de "copilarie"...

La multi ani copilu'!!!

Un comentariu:

ihkdot spunea...

La Multi Ani ileanaaaaaaaaaa \:d/

ce poza de stix ai pus ma...bn ca nu ai pus una cu curu =))