luni, septembrie 24, 2007

comunicare eficienta...

azi mi-a fost ceruta bricheta de cel putin 5 ori...doi dintre cei care mi-au cerut-o nici nu s-au mai obosit sa o ceara prin cuvinte...pur si simplu mi-au aratat tigarea...si la sfarsit unu din ei a mormait un multumesc...celalalt poate era mut...devenim laconici...dar si eficienti in comunicare...a prins prea mult la public filmu cu spartani("300")...
in fine...azi macar fumam in timpul in care mi-a fost ceruta bricheta...ieri ramasesem fara tigari...nu mai fumasem de juma d ora...cand vine un tip...si imi arata tigarea si apoi o baga in gura...si asteapta in fatza mea...e vreun read-minder?atat de tare miroseam a tutun?ma urmarise in ultima jumatate de ora?se citea pe fatza mea k am bricheta sau k sunt fumator?wtf?...vorbiti oameni buni...vorbiti...sau va e frica de "ai un foc?...am...dar tu ai o tigara?"

2 comentarii:

Anonim spunea...

esti incredibil, cum poti atinge o idee care poate fi exploatata ca mai apoi sa dai cu bata`n balta ;))

Anonim spunea...

got weed?
got blunt?
:D