vineri, ianuarie 04, 2008

De ce urati barbatii?!?


Gasesc tot mai multe articole ale unor femei/fete/fetitze/copile in care acestea ne descriu pe noi nu prea variat, termenii ramanand “porci”, “nesimtiti” si uneori “idioti”. Una dintre voi chiar si-a numit blogul “de ce uram barbatii”… un blog intreg in care suntem facuti cu ou si cu otet.
Desi poate ar trebui sa fiu fericit ca ni se da atata atentie eu tot nu inteleg de unde toata ura asta a voastra vis-à-vis de barbati. Pentru ca noi suntem mai putin sensibili decat voi? Pentru ca nu plangem la finalul filmelor romantice impreuna cu voi? Pentru ca nu stam sa pierdem vremea la telenovele asa cum faceti voi? Pentru ca nu avem mintea la fel de complicata ca a voastra? Pentru ca nu gasim si, de fapt, nici nu cautam sensuri ascunse in vorbele interlocutorului nostru oricare ar fi el? Pentru ca n-avem nevoie de 5 dulapuri de haine si 35 de perechi de pantofi pentru a ne simti aproape bine? Pentru ca nu ne trebuie cel putin 3 ore pt a ne pregati inainte de o intalnire? Pentru ca intelegem de ce 22 de barbati alearga de nebuni dupa o minge? Pentru ca injuraturile nu suna ciudat iesite din gura noastra? Pentru ca noi chiar putem spune “pula mea”? Pentru ca avem sange-n coaie? Pentru ca adormim imediat ce ne-am fumat tigara de dupa?
Sa redevenim seriosi. Inca de la inceputul lumii barbatul a fost considerat (s-a autoconsiderat) superior femeii. Superioritate atat din punct de vedere fizic cat si mintal. Stim toti povestile legate de asuprirea voastra si toate nesimtirile barbatilor pe care voi a trebuit sa le indurati. Nu aveati dreptul la educatie, nu aveati drept de vot, trebuia sa stati acasa sis a faceti “the hard work”, nu erati considerate bune decat la gatit si facut copii(erati singurele care ii puteati aduce pe lume), iar orice idee a voastra era considerate proasta de la bun inceput. A urmat apoi asa zisul razboi al bisericii impotriva femeii din motive diverse. Cu timpul insa ati inceput sa luptati pentru drepturile voastre, a aparut miscarea aia draguta numita feminism. Ati obtinut egalitatea mult dorita, dar de ce sa va opriti? Meritati si mai mult pentru ca de fapt femeile nu sunt ca barbatii si nu puteti fi tratate la fel ca noi. Acum nu incetati cu articolele de genul celor amintite mai sus. Vreti sa ajungeti unde? Sa fim sclavii vostri?

P.S.: Macar de erati cele mai bune in vreun domeniu…nici macar la gatit nu sunteti primele:P

56 de comentarii:

Anonim spunea...

hahaha. imi place articolul. nu e misogin pentru cei care vor zice ca este.

flori-de-portocala spunea...

stii ca as putea sa ma cert cu tine ore in sir pe tema asta,dar nu-mi permite calculatorul:))...ceea ce faci tu acum este exact acelasi lucru pe care il fac ele(copilele/fetele/femeile in cauza)
nu toate ne uitam la telenovele,nu toate suntem proaste,unora ne place si fotbalul..si,ca sa vezi!il intelegem...nu toate stam ore in sir in fata oglinzii,nu toate suntem adepte ale tonelor de machiaj,de pantofi,de haine...exista femei proaste(asa cum ne-ai catalogat tu pe toate),exista si barbati prosti(asa cum v-au catalogat ele pe toti)...noi am cerut egalitate,voi nu..va credeti superiori..pai atunci,aveti voi in continuare sange in coaie...si singura atitudine pe care o vor adopta femeile va fi cea de dispret...

botzo spunea...

hai sa lamurim o chestie...nu v-am facut niciun moment proaste...si da...exceptii vor fi intotdeauna...
nu am nimic cu conceptul de egalitate intre barbati si femei...dar sa fie egalitate 4 god's sake...nu "ok...avem aceleasi drepturi ca barbatii plus inca ceva avantaje"
imi pare rau ca te-ai atacat si ca n-ai inteles atat de bine articolul

flori-de-portocala spunea...

ce intelegi tu din "nu intelegeti de ce se arunca 22 de barbati dupa minge"?..nu,n-ai zis ca suntem proaste...dar ai dat de inteles...si ajungi s ate ataci cand vezi cate persoane adopta atitudinea ta...
P.S. : si tu te-ai atacat cu articolul asta...

botzo spunea...

eu din "nu intelegeti [...]" inteleg k sunt femei care nu vad rostul fotbalului:))...cel putin asta era intentia mea
m-am atacat...dar m-am atacat intr-un mod mai dragutz:P...repet si eu ce-a zis buddhy...nu am avut niciun moment intentia de a fi misogin cu acest articol...si nici nu am fost misogin scriindu-l
am o intrebare...cand iti moare calculatoru?

Tomis spunea...

bn botzo :P bun articolul;)) nu te lua dupa flory, are tendinta de a comenta la orice ;)), nu e misogin dar e dur de adevarat :)))

flori-de-portocala spunea...

a..unde am zis eu ca esti misogin?/:)...
dragos: si ce daca eu comentez la aproape orice?nu poti sa faci fata sa contraargumentezi?si...uneori nu vreau s acomentez,dar ma obligi cu perlele tale:Psi...chiar credeai ca botzo se va lua dupa mine?hai sa fim seriosi...

chitz-chitz spunea...

prin articolul tau ataci femeile in mod direct cat si indirect si ajungi sa te contrazici...atitudinea noastra nu ar mai fi "avem aceleasi drepturi dar si cateva avantaje" daca voi ati sti sa ne tratati egal si nu ati mai fi misogini...in plus sa fim realisti...cand ati putut face voi copii?

Anonim spunea...

=)))))))))))
wtf? lumea asta a luat-o razna :))))))

botzo spunea...

nu suntem misogini...luptam pentru egalitatea in drepturi a barbatilor cu femeile:P:))...analizeaza mai atent chitzaitoareo si-ai sa vezi ca am dreptate:P

flori-de-portocala spunea...

o..deci asta e modul tau de a lupta...tine-o tot asa!

chitz-chitz spunea...

am tot analizat, atat postul cat si pe tine...si am ajuns la concluzia ca sunt foarte multi barbati care desi aparent sunt de acord cu egalitatea intre sexe, nu se pot abtine cateodata sa aiba atitudine superioara fata de femei doar pentru ca noi suntem sexul slab...asa cum exista discriminarea intre rasele umane si se militeaza pentru disparitia acesteia, consider ca trebuie sa se militeze in continurae pentru disparitia discriminarii barbatilor fata de femei...chiar daca asta nu este atat de evidenta precum prima...

flori-de-portocala spunea...

a..si am uitat sa-ti raspund la intrebare(titlul postului)...nu uram barbatii,mai bine zis..nu toti barbatii..ii uram pe cei ce se cred superiori...sau mai bine zis..uram prostii[si proastele de asemenea;) ]

botzo spunea...

in primul rand articolul e scris ca o incercare de a-mi explica atitudinea UNORA dintre voi din articolele proprii...nu am zis niciun moment k alea ar fi adevaratele motive pt k nu detin aceasta informatie...e posibil sa fie alea e posibil sa nu...d-aia le-am scris cu "?".
flory...nu stiam k tu ai scris un asemenea articol...asa k nu iti era neaparat adresat...dar vad k ar tb sa scrii si tu unul.
si acum...puiule...dak va punem sa sapati un santz...sariti in sus ca asta e treaba de barbat...si in general orice munca grea e catalogata k fiind "treaba de barbat"...in schimb daca se da un concurs pentru un post de manager la o firma importanta si finalistii sunt o femeie si un barbat...ia barbatul castiga postul pentru ca E MAI CAPABIL DECAT FEMEIA ACEEA DIN MOTIVE OBIECTIVE...toate femeile sar in sus ca e discriminare...

flori-de-portocala spunea...

"toate"..vezi,iar generalizezi..si nu ma apuc sa scriu un articol impotriva voastra...daca as scrie,as scrie despre prosti sau daca vrei tu,despre barbatii prosti...pentru ca,spre deosebire de altii/altele...recunosc partea buna a barbatilor/femeilor...

botzo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
botzo spunea...

si eu vad partea buna a femeilor...stai chill...as fi homosexual dak n-as vedea-o si n-as avea atatia priteni fete si femei
si de nu toate?nu toate vreti egalitate?

flori-de-portocala spunea...

:))buna intrebare...uite,tie iti place cand femeile/fetitele/copilele fac aricole de genu asta?nu..pentru ca tu nu esti prost ca acei barbati descrisi de ele(ca,sa fim seriosi..ei exista...)ei bine,nici noua nu ne convine lucrul asta..

flori-de-portocala spunea...

articole*

botzo spunea...

nu fac asa urat ca tine ci eu ma-ntreb dc o fac...dupa cum bine ai putea citi:P

flori-de-portocala spunea...

eu cred ca ai facut destul de urat cu postul asta...

botzo spunea...

ti-am zis...doar mi-am pus intrebari:)...o actiune f...normala in situatia asta:)...

flori-de-portocala spunea...

intrebari bazate pe niste insulte la adresa TUTUROR femeilor...:)ti-am zis ca ne putem certa ore in sir...dar fie,daca vrei comment-uri multe:-j;))

botzo spunea...

nu am zis k alea se aplica pt toate femeile...am incercat sa acopar cat mai multe posibilitati...ca daca ati fi toate asa si ne-ati uri toate din toate acele motive nici n-ar mai exista barbati k ne-ati extermina...am insultat femeile ca ce?k sunt mai sensibile?...ca le plac telenovelele(n-am zis k ar fi un lucru rau)...ca sunteti mai atente cu voi?...unde puii mei e insulta ca nu o vad:|

flori-de-portocala spunea...

pai,stai sa le insir: suntem atat de proaste incat nu stim ce-i ala fotbal(si cele care nu stiu,probabil ca nu sunt interesate,ai luat in calcul posibilitatea asta?),nu suntem bune in niciun domeniu,suntem atat de fitoase incat ne luat tone de pantofi,decat sa ne pierdem timpul cu ceva util,stam si ne uitam la telenovele...si botzo,uitatul la telenovele e un lucru rau:|..dar fie,daca tie iti plac..:-??

botzo spunea...

am zis k nu intelegeti dc e atat de interesant fotbalu...am zis k nu sunteti CELE MAI BUNE in vreun domeniu...si va luati tone de pantofi pt ca vreti sa aratati bine...
apoi...nu ma uit la telenovele...si ma bucur k nici tu...dar multe femei s-ar simti jignite dak m-as luat de telenovele asa cum si un rocker s-ar simti jignit dak m-as lua de muzica pe kre o asculta...
daca zici k esti atat de atenta la vorbele mele...makr interpreteaza-le corect...sau nu mai comenta...ok?

flori-de-portocala spunea...

ooo..nu dadea:((acum cine se ataca? :P

botzo spunea...

nu dau...dar am si eu pretentia ca dupa ce-ti explic de kteva ori sa-ntelegi totusi;)...si sa nu te-ataci degeaba;)

flori-de-portocala spunea...

o,Doamne...8-|..oricat de frumos(sweet:P) ai vrea sa-mi prezinti ce ai scris in post tot ai jignit femeile(direct sau indirect)...asa ca shush:P

botzo spunea...

in sfarsit ajungem unde vroiam...va jignesc DOAR daca va simtiti vinovate cu ceva din ce-am scris eu:)...si considerati ce-am scris eu acolo ca fiind niste chestii rele:):P

flori-de-portocala spunea...

ce ma jigneste pe mine e generalizarea asta absurda;)

botzo spunea...

o luam de la capat cu explicatia k e pe bucati?

Laura Lala spunea...

nu uram barbatii, botzo. avem nevoie de voi in aceeasi masura in care voi aveti nevoie de noi, femeile, daca nu chiar mai mult. adik nici noi nu putem fara voi si nici voi fara noi, cred:-?
ceea ce nu inteleg eu e dc nu putem "convietui in pace". exista dintotdeauna o rivalitate STUPIDA intre barbatii si femei. care e mai bun, mai puternic, mai destept etc etc. nu toti barbatii sunt mai destepti decat toate femeile si nci toate femeile nu sunt mai frumoase decat toti barbatii. Poate ca noi ne uitam la meciuri fara sa le intelegem, poate avem nevoie de 5 dulapuri de haine si 35 de perechi de pantofi, poate ca stam noi 3 ore sa ne aranjam inainte de o intalnire, dar toate astea stii dc le facem? dc ne aranjam noi timp de trei ore? ca sa va placa voua, uite de aia.

botzo spunea...

si de ce atatea articole si kiar si-un blog "de ce uram barbatii?"...i don't hate women...that's a fact...si nici toate femeile nu urasc barbatii...eu doar mi-am pus intrebari legate de...motivul acelor articole si kiar al acelui blog:)...nu voi care nu ati scris asemenea articole sau nu impartasiti aceleasi idei ca si acele fete/femei/ce-or fi ele trebuie sa-mi raspundeti...ci ele

Laura Lala spunea...

pai noi raspundem pt ca ai cam generalizat un pic. si probabil k la un moment dat, macar pt o secunda si noi am urat barbatii. sau nu chiar urat, doar ne-au enervat putin. si atunci noi ne simtim cu musca pe caciula si raspundem.
ps: precizez ca vorbesc pt mine chiar daca am folosit "noi":))

Anonim spunea...

si uite cum face botzo reclama blogului lu` eloa. :p.

botzo spunea...

nu se putea sa nu comenteze melita...draga melitzoi...reclama faci tu...nu eu...k sa fac eu reclama trebuia macar sa-i pomenesc numele(numele ei evident)...si eventual sa pun si-un link k sa le fie cititorilor mai usor s-o gaseasca...:|

Anonim spunea...

ai pomenit numele blogului...nu e suficient? ia da tu un search pe google la `de ce uram barbatii?` si vezi ce`ti apare. :p.

botzo spunea...

si cati dintre cei care au citit au facut asta?iti apar o groaza de chestii daca dai search melitzoi...printre care si blogul cu pricina...daca tot ce ai inteles tu de-aici e k-i fac reclama tipei e grav...unu din noi are probleme...
plus k oricum...stiu destul de multi de blogul ala...asa k nu mai are nevoie de reclama unui amarat de blog ca al meu

Anonim spunea...

nu era tot ce am inteles eu, era doar un aspect, dar evident k melita are probleme. se poate altfel? :-@.

flori-de-portocala spunea...

minunat,botzo...eu te acuz de generalizare stupida..si melita de publicitate..melita,numele unui blog nu inseamna reclama..da-i un google si o sa vezi ca "eloa" e deja marca inregistrata la cati vorbesc despre ea:))

botzo spunea...

dak tu consideri k ai probleme...eu am zis k unul din noi...ori tu ca nu ai inteles mai mult...ori eu k nu am reusit sa te fac sa intelegi mai mult

flori-de-portocala spunea...

exista om fara probleme?

botzo spunea...

flory...dap...exista om fara probleme...citeste postul din 29 noiembrie:)

Anonim spunea...

pacat ca postu` ala era `o simpla caterinca exagerata`. sau asa se presupune. :).
si btw, nu l`am `acuzat` de publicitate, era pur si simplu o observatie . . .

botzo spunea...

s-a exprimat flory gresit:))
app melita...si comentariul anterior legat de oameni fara probleme...tot caterinca era...ma bucur k te-ai prins

Anonim spunea...

asa cum ai prins si tu nota de ironie din primu meu comm. :).

botzo spunea...

intr-adevar...era foarte fina ironia...insa eu nu pot fi fin dak tu nu-mi esti nasha:-??

Anonim spunea...

se trezeste si eu.. poate una dintre copilele proaste care a afirmat vreodata ca uraste barbatii... insa chiar are nevoie de ei...defapt toata tema asta sta cam asa: Femeile au nuevoie de barbati... dar sa nu para penibile afirma contrariul...dar asta le face si mai penibile...si nu vrem sa fim tratate ca voi pt ca noi nu vrem sa dam mana .. vrem sa fim pupate.. nu vrem "palma pe spate" cand suntem triste/ ofticate/ suparate vrem sa fim luate in brate...etc. etc.etc. intelegeti voi ideea... adik pana mea razboiul e doar in mintea voastra:)

flori-de-portocala spunea...

mintea voastra insemnand mintea cui,anonim?a tuturor?sau a copilelor proaste care afirma chestii de genu?sa inteleg ca si tie iti place sa generalizezi..."femeile au nevoie de barbati"..simplu ca buna ziua!..si barbatii au nevoie de femei,ma rog..daca esti gay..treaba ta..:-??si..daca nu ar exista ideea de superioritate a voastra,pardon..a celor care se cred superiori..crezi ca ar mai fi copile tampite care ar duce ideea de feminism la extrem?probabil ca da,insa numarul lor s-ar reduce,te sigur;)

botzo spunea...

flory?...simy e baiat...iar "anonim" e fata...ai o problema:))

flori-de-portocala spunea...

bine ma,recunosc..am o problema...anonim,scrie-ti numele!!!dar nici atunci nu o sa recunosc daca e fata sau baiat ca probabil va fi un nume gen "simy"..bine,te contrazic,anonim...razboiul nu e numai in mintea barbatilor,ci si a copilelor proaste;)

flori-de-portocala spunea...

daca-mi dai cianura,poate ma vindec...si de prostie si de raceala:P

Anonim spunea...

wtf?? simy nu poate fi nume de fata.. :))
ah ji app sunt anonimu ala de mai sus...nu asta kre filozofa :D

Anonim spunea...

Anonim Anonim spunea...

=)))))))))))
wtf? lumea asta a luat-o razna :))))))

04 ianuarie 2008 15:06


unu normal frate \:D/
deci se poate uraa :))

Anonim spunea...

Foarte interesant articolul.Imi place deoarece ai abordat o tema destul de importanta.Exact cum ai afirmat si tu putin mai jos..exista si excetptii,nu trebuie sa generalizam.Cred ca solutia ar fi egalitatea:)