marți, mai 15, 2007

(:|



e dimineatza...nu f devreme...nu f tarziu...sunt oricum treaz de ceva vreme...mi-am amintit brusc k am teza la bio si k yo nu am prea fost la ultimele ore...la fel de brusc mi-am amintit ca manualul meu e la simy...asa k simy...te-ai razbunat pt toate loviturile de ieri:))...ce-o sa fac la bio?...am timp destul sa-mi invatz inainte...si eventual o sa scot lectiile dp net...sa rog pe cnva sa-mi scaneze lectiile?...neah...sa umblu prin vecini pt o carte de bio?...neah...e dim...nici devreme nici tarziu...oi fi eu treaz de ceva vreme...dar la fel de brusc mi-am adus aminte k ma descurc yo cumva...fara a ma complica prea mult...sunt lenesh?f probabil...inconstient?depinde dupa ce standarde ne luam...pur si simplu nu-mi pasa?nu...doar mi se pare de bun simtz sa stiu cum imi functioneaza organele de simtz...analizatorii...prefer sa stau pe balcon si sa simt gustul cafelei...sa-mi bata soarele in ochi...sa ascult tacerea din jur...sa miros vara si sa simt pe pielea mea caldura acesteia

Un comentariu:

Anonim spunea...

:)