luni, octombrie 01, 2007

sa iubesti?...sau mai bine nu?

sa ai o persoana care sa te inteleaga. sa-ti fie alaturi. sa te bucuri atunci cand o vezi si sa traiti clipe minunate impreuna. cand esti departe de ea sa fii in majoritatea timpului cu mintea departe, evident la persoana respectiva si sa te gandesti ce bine ar fi fost sa fie si ea acolo. esti departe de ea si mergi pe strada si iti strangi mana ca si cum ai tine-o de mana si iti imaginezi ca te plimbi cu ea. sa impartiti totul, chiar si patul, sau mai ales patul. incepi sa ai vise de genu "o sa ma casatoresc cu persoana asta si o sa facem n copii si o sa avem o casa la munte, 15 mashini, iar colegu meu de banca imi va fi nas. si in acelasi timp suferi. dc? pt ca ba ti-e dor, ba te certi, ba face involuntar un gest care te deranjeaza, apare despartirea chit ca ea vine in urma unui conflict sau in urma mortii.
deci cum e mai bine? sa iubesti? sau doar sa te distrezi? nu vorbesc de persoane trecute de 30 de ani sa zicem, chiar daca cunosc si persoane casatorite care nu se iubesc. vorbesc aici de adolescenti, de tineri, de noi. e mai bine sa iubesti cu tot ce inseamna asta? iti aduce iubirea fericire? e mai bine sa iti faci planuri pt ca apoi sa suferi pt ca niciodata nu va iesi exact cum ti-ai dorit? fericit nu vei fi oricum pt ca intotdeauna o sa vrei mai mult. sau e mai bine sa nu ai asteptari? sa nu-ti fie dor, sa nu iti ratezi vacante pentru ca ai vrea sa fie langa tine persoana iubita, sa nu-ti macini nervii, sa ai poate mai mult timp pt tine si prieteni, sa nu fii caraghios cand mergi pe strada, sa poti sa inseli fara mustrari de constiinta, sa nu faci sacrificii degeaba doar pt a sta cu ea sau pt a o vedea, sa nu suferi la despartiri sau chiar si atunci cand arunca o privire mai dulce altei persoane.
faceti si voi balanta si spuneti...cum e mai bine? eu stiu raspunsul...voi ce credeti?

19 comentarii:

Unknown spunea...

azi eram cu andra pe strada si tot comentam diverse relatii la care ne gandeam...si dupa vreo 10 minute...andra era f socata...noi suntem bolnave...sustinem femeile fara prieteni si atat vedem relatia perfecta...NU EXISTA...si totusi...eu zic ca nu e bine sa iubesti dar e trist sa fii singur...nu stiu care i faza...care i solutia. cat despre postul tau, daca n as fi stiut mai bine as fi zis ca e desprins din sex and the city :))...

Anonim spunea...

Ba parerea mea o stii k deaia m-ai si "blestemat"....
Frate love sux ti-o zice viitoru unchi a lu bebe >:)

Anonim spunea...

da botzo, eu zic ca e frumos sa iubesti. chiar daca nu am prieten, si momentan nici nu simt nevoia sa am unul, am tinut si eu la cineva... stii, e sentimentul ala de apartenenta, cand poti sa ii spui cuiva ceva si el o sa te inteleaga si o sa te mangaie. da, am iubit...*cred!*(desi nu sufar din cauza despartirilor... stiu ca nu da bine la cv, dar uitandu-ma in jurul meu constat ca e o calitate extrem de sanatoasa).
sambata am fost la o inmormantare. nu cred in viata de dupa, deci asta e... shit happens! dar ce m-a impresionat a fost femeia de langa sicriu, lesinata de durere, durerea aia nebuna pe care o simti atunci cand pierzi ceva pt totdeauna. incapacitatea de a o lua de la capat, pentru ca stii ca nimic nu va mai fi la fel.dragoste.(sau cel putin pot sa presupun ca asta simtea ea, pentru ca anumite persoane imi vor demonstra faptul ca eu nu am de unde sa stiu.tot pe aceasta cale vreau sa mentionez faptul ca eu consider ca un copil se creste destul de greu, desi nu mi-am hranit fratele decat cu cartofi prjiti, breastfeeding-ul fiind exclus.)
in alta ordine de idei, mi-a placut chestia aia cu "sa inseli fara mustrari de constiinta"...adica cum, ai prietena, da o inseli asa... mai cu durere in suflet?
ma rog... in general e greu sa nu ai asteptari... am 16 ani si sunt superficiala. asta nu ma impiedica sa cred/sper ca intr-o zi cineva o sa treaca peste defectele mele multiple si o sa ma ia de mana si o sa imi spuna ca tine la mine. end of story.

acum irina o sa se intoarca la rolul prologului in drama suflete tari. naspa.

Anonim spunea...

deep dude
8-|

botzo spunea...

ms raluca

blana...stii care va fi treaba ta cand va face 12 ani...

ok irina...e frumos...dar e mai bine?nu am timp si chef sa-ti explic cum e treaba cu inselatu

simy...original k d obicei...ma bucur k makr inca citesti posturile mele kiar dak sunt atat d penibile

Anonim spunea...

si eu TE IUBESC :X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X

Anonim spunea...

!!

Anonim spunea...

apropo, am uitat sa mentionez ca nu iti citesc posturile, decat primele 2-3 randuri din ele maxim :)))))
stam la o cafea la tnb? yo plec mai rpd pisi ;;)

Ruby Page spunea...

dude....gen...drugs,sex and music... asta ii zic si iubiticii tale:))
dar e duar parerea mea pe care o impartasesc benevol. avem o varsta la care ne distram. gen, ce rost are sa-ti prevezi tuata viata ci cineva cand acel cineva poate sa dispara pentru tine in 2 luni sa zicem?parerea mea...iubirea apare mai incolo, dupa ce invatam the basics...
parerea mea...

Anonim spunea...

sa iubesti ? ...sau mai bine nu? Botzo...raspunsu e....sa ma iubesti pe mine !!!!!!!!!!! I'm great !

Anonim spunea...

Grrr ... ori m-am maturizat eu prea repede, ori ati ramas voi in urma :P Fugiti de responsabilitati, cum dati de ceva greu, o lasati balta, nu va mai pasa, ati ajuns aproape cu totii in trend-ul 'hai sa futem, ca asa trebuie". Trist, serios. Prea multa superficialitate. Si nu vad de ce.

botzo spunea...

1.ce e rau in a SI fute?
2.blana...simte-te
3.ca de obicei esti modesta

Anonim spunea...

nu cred ca e persoana care sa nu se simta fericita atunci cand iubeste si este iubit, oricat de singuratic, melancolic sau sceptic(vezi blana) este...ibirea e un lucru frumos si aproape necesar in viata fiecaruia fie numai si pentru o singura data..te iubesc

botzo spunea...

se simte fericit...dar mai are nevoie si de altele...iubirea da...e necesara...dar nu e deajuns...e un elem cheie...dar nu te poti hrani doar cu asta...dau comment doar k sa fie 14 si nu 13:)...si eu te iubesc:*

EU INSUMI spunea...

Pentru a ajunge la capacitatea de a iubi trebuie sa crestem, sa ne marim, sa murim, toate astea se invata prin suferinta, dezvoltarea capacitatii de a te implica.
Exista o zicala care spune mult mai mult decat toata poliloghia despre amor.
"Te iubesc nu pentru ceea ce esti ci pentru cceea ce sunt eu atunci cand sunt cu tine"

botzo spunea...

nush cum sa-ti explic...nu vorbeam de "pot sa iubesc?...stiu sa iubesc?"...ci dak e bine sau nu...se presupune k avem capacitatea de a iubi si puterea de a alege sa o facem sau nu...despre asta era discutia...

Unknown spunea...

pai da...si poti? crezi ca poti sa iubesti? sau e doar o iluzie?
ana tu nu te ai maturizat prea repede ci pur si simplu confunzi iubirea cu relatia iar cele 2 n au nimic in comun...sau ma rog nu au multe lucruri in comun. una e sa ai o relatie si alta e sa iubesti se poate si una fara cealalta si impreuna.
Iubirea e ceva ce numai tu ai si numai tu stii cum e, fiecare o simte altfel, fiecare reactioneaza altfel. Ce trebuie noi sa invatam este sa iubim si cu inima dar si cu creierul in aceelasi timp, si sa ne iubim intai pe noi si dupa pe cei din jur...
Aici e maturitatea, aici e adevarata responsabilitate, in grija pe care ti o porti tu singur.

flori-de-portocala spunea...

poate ca tuturor ne e frica de angajamente..ne place sa iubim,insa sa nu avem obligatii...uneori iti vine sa strigi in gura mare ca o/il iubesti alteori sa o/il trimiti la dracu-n praznic pentru ca,desi o/il iubesti,te deranjeaza anumite gesturi,te sufoca uneori...si atunci simti nevoia sa fii liber,sa stai numai cu prietenii si sa o/il lasi in pace,sa crizeze singur/a...dar cat poti sta fara acea persoana langa tine,da..poti sta cu tovarasii,dar totusi iti lipseste ceva...si atunci trebuie sa-ti pui alta intrebare.."da,am nevoie de ea/el,dar oare sunt indragostit/a de acea persoana sau doar de iubire in sine?"

BaLoOna spunea...

pai eu cred ca atunci knd esti tanar cel mai bine e sa te distrezi si atat. iar cand o te maturizezi cu adevarat, sa incepi sa privesti serios dragostea. my opinion...