sâmbătă, octombrie 06, 2007

SIAB

ce mi-a venit mie in cap acum 2 zile?sa ma duc sambata la siab.am vb cu niste colegi si am stabilit sa mergem.bineinteles k nu a mai venit decat unu ca ceilalti au avut brusc treaba...dar nu-i problem...am luat-o frumos de la aviatorilor pana in baneasa pe jos...si acolo am facut greseala de a ne baza pe linia speciala...vine si rar...si pute a pescarie+drogherie+...de fapt stiti si singuri dp RATB...numai k drumu dureaza vreo ora si ceva de la baneasa pana-n otopeni...dar am zis k merita...frate mashini...fete...accesorii...caterinca...tre sa merite efortu...de unde...in parcarea fostului metro otopeni au fost instalate 3 corturi mari...masini pe care 99% din romani nu si le vor permite niciodata...plus modele deja cunoscute de masini de serie...cateva(prea putine) concept car-uri...si ff putine modele noi...in incinta fostului magazin metro a fost organizata expozitia de accesorii...asta a mai salvat putin imaginea prin sisteme audio si de navigatie. pt amatorii de chiombeala sunt kteva modele frumoase de bentley, lamborghini, porsche, lexus, mercedes, bmw(x6 din cate am vazut eu nu era prezent) si cam atat din ce-mi amintesc. pt cautatorii de fete...costumatiile sexy lipsesc anu asta...recomand standu jvc si panasonic la accesorii...plus fiat(autoitalia)...brabus...de fapt gasiti si singuri putinele locuri de salivat. restu imbracate f decent...lucru atat bun cat si rau. reviste pe moca o groaza...dar cred k tb sa va grabiti pt asta...in fine...dak aveti rabdare si (recomand) masina personala...puteti sa faceti un drum pana-n otopeni...dak va duceti fara masina personala...la intoarcere recomand maxi taxi...cu 2 lei ajungi mai rpd si mai lejer pana la casa scanteii...poze nu am ca am uitat sa incarc acumulatorii...
drum bun si scurt ca durata si...salivat placut...sa-mi ziceti ce v-ati luat...
ah...era sa uit..pt amatorii de machete...se gasesc kteva modele marfa de machete de masini in sectoru de accesorii

8 comentarii:

Anonim spunea...

iarta-ma iubire nu mai fac :))
:*:*:*:X:X:X

Anonim spunea...

de ce nu`i dati commenturi lu` botzo?:(((((((( haideti ma vreti sa se supere...
botzo sa nu plangi ca am eu grija sa ai commenturi:*

Anonim spunea...

comment

Anonim spunea...

comment again

Anonim spunea...

"comment again" again

Anonim spunea...

cum pot lasa un comment nu va suparati?

Anonim spunea...

M-ai vaz? eram animatoare p'un motor :D

simi spunea...

cat de tare, mi`am facut cont :))
da`mi administrator pisi:)) :*