joi, februarie 07, 2008

imi doresc sa mor...

vreau sa mor. vreau sa scap. vreau sa nu mai merg prin noroi. vreau sa nu mai trebuiasca sa fiu atent la ce zic sau ce fac. vreau ca oamenii sa fie oameni. vreau ca oamenii sa nu mai spuna ca un caine le este cel mai bun prieten. vreau sa ne ghidam dupa niste valori adevarate. vreau sa nu mai dau spaga. vreau sa nu-mi doresc sa primesc spaga. vreau sa am timp. vreau sa nu mai zambim fortat. vreau sa invatam de la altii si sa invatam pe altii. vreau sa fiu cineva, nu nimeni de nicaieri. vreau sa zambesc cuiva pe strada si acea persoana sa nu se sperie sau sa ma considere nebun sau sa ma dea in judecata pentru hartuire sexuala. vreau sa nu mai fim in monotonie. vreau sa evadam mai des. vreau sa nu mai mimam. vreau ca banul sa nu mai conduca lumea. vreau sa nu ne mai invidiem ci sa ne bucuram. vreau ca teatrul sa se joace doar pe scena. vreau sa traim. vreau sa iubim. vreau ca voi ce cititi acest articol sa nu ganditi despre el ca e penibil.
vreau sa mor...

9 comentarii:

Anonim spunea...

Basme...din pacate.

Anonim spunea...

si eu . . . :).

flori-de-portocala spunea...

aia cu moartea..se rezolva usor:))..desi nu cred ca vrei sa mori,post penibil..depinde cine citeste(eu una nu-l consider penibil)..in rest..si eu vreau sa pot sa-ti spun ca totul va fi asa cum vrei tu,insa fara sa te mint...

irina spunea...

si eu. m-am saturat de rautate, ipocrizie, etc.

Anonim spunea...

din pacate sunt prea putini care gandesc asa. multi urmaresc o dorinta si mergand spre ea calca in picioare tot... nu zic ca sunt mai bun, sunt un nimeni. m-am trezit intr-o dimineata ce a tinut cateva zile si ce vad? nimic. imi doresc sa mor...

Anonim spunea...

si eu imi doresc sa mor:) ...

Cristina spunea...

e naspa rau lumea asta in care traim, dar eu nu vreau sa mor. poate dupa ce realizez ceva in viata asta:))

pufi spunea...

ai eu imi doresc sa mor......dar din alte motive....:((

Unknown spunea...

lasa te rog adresa acestui blog in caz ca intra cineva pe la tine si are astfe de probleme. intra si tu si sper sa gasesti "alte valori", asa cum ai spus si tu, decat cele de pe taraba. te astept.

http://vreausamor.wordpress.com/sinucidere/