miercuri, februarie 13, 2008

valentine's day

Unii s-ar astepta la o declaratie de dragoste, altii la un post in care sa fac o caterinca nereusita de aceasta "sarbatoare". N-o sa fac niciuna nici alta pentru ca...nu-mi vine. Pentru ca love sucks almost all the time. Si nu e ceva de care sa faci caterinca. M-as putea lua de sarbatoare in sine dar am facut asta deja anul trecut.
imaginati-va o discutie intre 2 iubiti care formeaza un cuplu de ceva timp, iar in relatia lor au trecut prin destule:

fata: love sucks sometimes...
baiat: nu doar sometimes
fata: all the time?
baiat: nici chiar asa
fata: mda...
baiat: undeva intre uneori si tot timpu e deseori
fata: vad ca tu ai o parere si mai buna decat mine...
baiat: eu am mai iubit pana la tine
fata: da... si de la un anumit punct incepi sa te plictisesti...
baiat: te-ai plictisit?
baiat: nu e o intrebare capcana
baiat: sau rautacioasa
fata: eu nu
fata: eu nu m-am plictisit
fata: insa am senzatia ca altii da...
baiat: at d unde stii ca la un mom dat te plictisesti?
fata: pentru ca ma uit la tine...

love sucks. yes it's true. in cazurile bune incepe prin flirt. se plac reciproc si unu din ei face primul pas, timid, si asteapta raspuns. de aici variantele sunt multe, dar noi vrem sa vorbim despre o relatie, asa ca dupa ce tipul(asa se intampla in general) ii face curte fetei, ea accepta, si incep sa formeze un cuplu. de-aici relatia evolueaza: intalniri dese, mici cadouri, sms-uri si convorbiri la telefon cu nemiluita, apar numele de alint, rasfatzuri, pana ajung sa-si spuna ca se iubesc. evolutia relatiei continua, se ajunge la relatii sexuale de multe ori, ei sunt din ce in ce mai fericiti si nu vad cum ar putea trai fara "sufletul pereche". dar intervine rutina. se duc in aceleasi locuri, cu din ce in ce mai putine persoane pt ca intr-un final majoritatea cunoscutilor se satura de ei. se obisnuiesc unul cu celalalt si ajung sa se surprinda din ce in ce mai putin unul pe celalalt. subiecte de discutie apar din ce in ce mai putin, in general barfe despre altii. bineinteles ca certurile nu lipsesc pt ca intervine o anumita stare(greu de explicat) de irascibilitate, iar amandoi devin mai egoisti. o sa mai sar peste etape pt ca ele variaza dar finalul este in general acelasi: cel putin unul dintre ei este deranjat de rutina, vrea sa simta ca traieste, alte persoane de sex opus incep "sa-i faca cu ochiul", se gandeste mai mult la el, placerea nu mai e atat de mare, parca nici dorul nu mai e acelasi, nu mai e la fel de puternic, dar totusi se iubesc. de fapt nu mai e dragoste, e atasament.
si totusi... care e solutia, pt ca nici cu el/ea nu e bine, dar nici fara nu vrea? stie careva?

13 comentarii:

Anonim spunea...

Hai mai...love is really good, very niceeee :X . daca iubesti cu adevarat pe cineva nu apare nici din cur monotonia :)

Tomis spunea...

da ma e true..ce zici..o fi nice..dar pana ajunge la punctul care l-a mentionat...am patzit-o:-< cred :-??..

Anonim spunea...

Bha unchiu lu fitu iti zice k love sucks.. :P asta din punctul d vedere al unei curva.. :D

botzo spunea...

da mey...dar are si parti bune:)

Anonim spunea...

bai deci tot nu pot sa citesc mai mult de 2 linii de la inceput :))
cred ca iadul o sa fie pt mine sedinta non-stop de citit blogul lui botzo :D

Anonim spunea...

ba apare ...:)) la inceput dulce si calma si ulterior te agata si nu iti mai da drumul ....decat atunci cand renunti la tot ;)

Unknown spunea...

Vorbesti asa de usor despre o chestie pe care nici nu o intelegi in totalitate.... vb despre ceva la care tu ai ajuns, despre monotonia care este in viatza ta, dar ai tendintza de a generaliza relatiile cu cea in care probabil te aflii tu.
Nush... nu vreau sa te jignesc dar... esti copil.... din discutia celor 2 .... reiese ca tu vrei diversitate. ca esti plictisit, stii ce inseamna sa fi cu mai multe fete, probabil esti primul Iubit al prietenei tale, ea se pare ca tine la tine din aceeasi discutie.

vb despre monotonie si atasament mai mult decat despre iubire, esti orb. Vb despre ce simti tu acuma, vb despre situatia pe care singur o creezi in cuplu. daca tu crezi ca impotriva monotoniei nu se poate face nimik... poate mai bine zis te complaci in monotonia asta si vrei sa faci nimik. esti prea plictisit sa-ti pese, sa iubesti cu adevarat. ESTI ORB (si nu mha refer la sensul propriu) tu nu vezi mai departe decat propriile trairi.

Din punctul meu de vedere un cuplu invatza sa simta , sa iubeasca sa rada , sa traiasca ca un tot unitar, O singura fiintza.


Iar ce zici tu aici... esti tu si ea. atat........
Imi pare rau ptr tine dar tu nu iubesti, nici macar nu adori tu ... traiesti

botzo spunea...

1.nimeni nu o poate intelege in totalitate. si nu pot vorbi despre cum o vad eu. si culmea, viata mea nu e asa monotona. n-a zis nimeni ca n-am inventat aceasta discutie. dialogurile se pot fabrica...
2.ca sa se creeze monotonie intr-un cuplu e nevoie de 2. nu vad doar propriile trairi, ci si pe ale iubitei mele si nu ar trebui in cazul de fata sa ma intereseze si altele.
3.mi-am asumat riscul de a generaliza si culmea am primit feedback.

Unknown spunea...

Simplu.... pueril......

tot ceea ce zici este interpretabil.

si sincer nu cred ca esti capabil, ca om vb, sa scrii asa ceva fara sa gandesti ceea ce zici akolo. Fara sa te gandesti ce impact poate avea asupra persoanei iubite.

Cred ca a fost foarte romantic sa citeasca blog-ul tau chiar de VD a plans de fericire, nu mai putea de cat de romantic erai tu in ceea ce ziceai nu?

Anonim spunea...

Si citesc comentariile tale si ma gandesc la un singur lucru... vechea ta iubire trebuie sa fie fericita k nu a ajuns sa traiasca cu tine ceea c traieste actuala iubire (ma rog...iubire in sensul superficial pe care u il poti intelege)

botzo spunea...

de ce nu-mi explici tu ce-nseamna iubirea? si nu inteleg de unde actuala IUBIRE?
tot nu-ti dai numele...o sa-ti pun eu unul. asa ca domnule cacat...care ar fi problema dvs cu viata mea? ti-am afectat-o cu ceva? te-ai plictisit de a ta? te-ai saturat de mustele care roiesc in jurul tau? nu te baga nimeni in seama asa ca te bagi tu? ce-ar fi sa ne fie dor unu' de altu? papa

Anonim spunea...

sa iti explic... in opinia mea Actuala iubire = Ileana si Fosta iubire = Veve ....in opinia ta qm e?
ps1 stiu k nu mai esti q ileana
ps2 crede-ma k in jurul meu nu roieste nicio musca desi sunt un kkt dar in jurul tau roiesc multe ...pt k esti un om infect

botzo spunea...

vezi ca imputi blogul. ai tot dreptul sa ma consideri cum vrei tu dar:
1.trebuie sa stiu si eu macar cu cine vorbesc
2.sa aduci argumente pentru afirmatiile facute. ca si yo pot sa zic ca esti copil facut din laba. dar n-am argumente...desi dupa cum gandesti...
3.nu inteleg care e problema ta cu mine...