luni, septembrie 22, 2008

cat de greu?


cat de greu poate fi sa cresti un copil? doar esti barbat, nu? ai 31 de ani. atunci de ce sa nu-l faci? ah, da, am nevoie si de o femeie. "nu va suparati, imi imprumutati si mie ziarul? multumesc. ce ziceti de o cafea?".
Chestiile astea treceau prin capul lui. tatal meu. a realizat datorita mie cat de greu poate fi sa cresti un copil. sa-i oferi o casa, mancare, haine, jucarii astfel incat sa nu-i lipseasca nimic. doar ca astea nu vin de la sine asa cum pica la altii mai norocosi. a avut de ales intre a petrece timp cu mine si familia sau sa munceasca. a ales sa munceasca pe rupte pentru familia lui. a invatat si a muncit pana a ajuns cel mai bun. cel mai bun DBA si tata. nu mi-a lipsit nimic...poate putin prezenta lui cand eram mai mic. s-a achitat foarte bine de responsabilitati. acum eu sunt major iar el aproape are 50. De ani. educatia de la el m-a facut sa fiu cel pe care il iubiti, urati, cel care va e indiferent, cel din spatele blogului asta. i-am imprumutat porecla. de fapt voi mi-ati acordat-o. el a fost Boţo, iar eu am devenit botzo.
La multi ani tata! pentru toate cele de mai sus ii multumesc si ii doresc multa sanatate si fericire. si sper ca la sfasit sa spui ca totul a meritat.

Un comentariu:

Cristina spunea...

la multi ani tata lu' Botzo!:))