duminică, mai 06, 2007

ombladon-liceenii rock'n'roll

i-auziti imn oficial aici...de fapt cititi o parte din versuri:))


"nu beau...nu fumez...nu vorbesc urat............ptiu baga-mi-as pula...iar mi-a scapat tigara-n bere..."

"vad femei urcate in masini tunate, apoi in pula...asa ca-mi scot masina-n ploaie sa se tuneze cand tuna..."

"umblu mai beat ca vacaroiu, cascati gura ca prostii...eu beau pe banii mei ala bea pe banii vostri"

"viata e scurta deci da-o-n mortii ei de lene"

"iti zic de la obraz...daca nu bei, nu fumezi, esti treaz....n-ai niciun haz"

"ce-am pe mine am si-n dulap, cand ma-mbrac zici ca ma mut"

"mi-am trimis tarfa la ma-sa, ea s-a-ntors de-a dreq...da' da-te-n mortii ma-tii...esti ruda cu bumerangu?"

" *daca plec hai vii cu mine?*...nu, iti dau jet!...*atunci vrei sa raman cu tine?*...pey...dak ramai PLEC"

"ia zi-mi...in ce-ti masori timpul?in cockteiluri sau in muie?"

"da-ti-mi un ciocan sa-mi indrept comportamentu..."

refren:"sparti in cap de fum plutim toti pe-un nor si-o ardem pervers ca liceenii rock'n'roll...ia-o usor, nu e loc de-orgolii...hai sa fii high...ca cel mai prost din curtea scolii"

7 comentarii:

Unknown spunea...

Splendid...ce pot sa ti spun...un imn pe masura...:P

Anonim spunea...

Destul de slabut albumul. Daca ascult o melodie de mai mult de 5 ori ma plictisesc..

botzo spunea...

nu am ascultat tot albumul...doar 2 melodii...si sincer...fatza d "confort 3"...unde a fost munca LOR...astea 2 melodii cel putin mi se par mai bune dekt orikre 2 de acolo...ceva la fel de tare k irefutabil ma indoiesc oricum ca vor scoate prea curand...

bytzu spunea...

misto versurile...adevarate...la subiect

Anonim spunea...

rectificare : "viata e scurta deci da-o-n mortii ei de munca"

botzo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
botzo spunea...

da...sry...eram obosit si plin de lene knd am scris...probabil d-aia am si scris "lene" in loc de "munca"...altfel oricum scriam toata melodia