joi, septembrie 06, 2007

isaac bashevis singer...

vorbe de duh:
"trebuie sa credem in liberul arbitru. nu avem de ales

scriem nu numai pt copii ci si pt parintii lor. si acestia, la randul lor, sunt copii seriosi.

cand eram copil oamenii ma numeau mincinos, dar acum cand am crescut ma numesc scriitor.

nu am devenit vegetarian pt sanatatea mea, am facut-o pt sanatatea gainilor.

o poveste inseamna pt mine o intriga in care exista putina surpriza. pt ca asa este viata-plina de surprize.

eu nu inventez personaje pt ca Atotputernicul a inventat deja milioane.

daca Moise ar fi fost platit la tarifele ziarelor pentru cele Zece Porunci, at poate ca ar fi scris Doua Mii de Porunci.

viata este romanul lui Dumnezeu. sa-L lasam pe El sa-L scrie.

cosul de hartii este cel mai bun prieten al scriitorului.

cand tradezi pe cineva te tradezi pe tine insuti."

Niciun comentariu: