miercuri, martie 21, 2007

17

peste cva mai mult d o ora(knd am inceput sa scriu postu)...fac 17 ani...nu ma simt cu nik mai special k ieri...si cred k nici maine nu ma voi simti cu cva in plus fatza d azi...insa fatza d anu trecut stiu k m-am schimbat...am devenit mai matur...imi place sa cred k si mai inteligent...mai experimentat k sa zic asa...si ce e cel mai important...cu mai multi prieteni...
ziceam acum kteva zile k stiu ce imi doresc d ziua mea...ei bn kiar stiam...si c e culmea e k am si primit...kiar mai devreme...un alt motiv pt a ma simti mai bn...
mai e o ora...si vreau sa multumesc ktorva persoane(ceva in genu oscarurilor)...parintilor...prietenilor(deea, diana, boda, nikita, blana, paul, cora, simy, ileana, adriana, andreea, adi, fratimiu, roxana, ioana, alta roxana, si lista poate continua)
maine...zi grea...dau d baut...am meci...am test...tb sa ma impart in mai multe parti...anu trecut mi-am rupt picioru...sa vad c reusesc sa fac anu asta:D

2 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani!

Anonim spunea...

la multi ani inca o data...
"uita`te la punctu` asta, ce face punctu` asta?" "se bleaaaaat"
saraq calorifer :))