miercuri, martie 07, 2007

religie...

mi-e ca-mi voi lua multe critici cu postu asta...dar asta e...
cati dintre voi cred in biserica?....atentie...in biserica, nu in Dumnezeu...
as putea sa va aduc zeci d argumente pt care biserica nu este altceva...dekt o institutie d manipulare si d facut bani...
in primul rand biserica nu ne-a prezentat niciodata povestea completa...in al doilea rand scrierile descoperite recent distrug cam toate invataturile propovaduite de biserica
apoi biserica de la inceput a incercat sa controleze totul...religia in general a incercat sa manipuleze tot...a inceput d la desemnarea unui zeu pt orice fenomen d neexplikt pe atunci(fulger, eruptii, etc)...dupa c fenomenele astea au fost explikte logic...au trecut la lupta cu intelectualii(inchizitie etc)...multi dintre ei considerati "vrajitori"...
iar in zilele noastre...se multumesc cu interzicerea anumitor kestii pt k...ajungi in iad
nu ma intelegeti gresit...nu am zis niciun moment k nu cred in Dumnezeu(sg respect pe kre i-l mai aduce lumea azi e scrierea numelui cu majuscula)...doar mi-am spus parerea despre biserica...astept comentariile:D

Niciun comentariu: