vineri, august 03, 2007

Dumnezeu sa-l ierte!


Astazi este inmormantarea adormitului intru fericire Teoctist, Patriarhul Bisericii ortodoxe romane. Dumnezeu sa-l ierte!
cu toate ca este un om controversat, a primit numeroase acuzatii cu privire la colaborare cu fosta securitate, ce a facut el pt biserica ramane(ma refer cel putin la salvarea de la demolare a multor biserici).
de asemenea este singurul cetatean roman ce a primit cea mai inalta decoratie ce poate fi oferita de statul roman(steaua romaniei in grad de colan).
el l-a invitat pe Papa Ioan Paul al II-lea la Bucuresti...si astfel a avut loc prima vizita a unui papa catolic intr-o tara majoritar ortodoxa...
si de fapt...oricate acuzatii ar fi primit, oricat de controversat ar fi, este un om...si merita un ultim omagiu...
rezumat al vietii lui...92 de ani de viatza...78 de calugarie...57 de arhierat...21 de patriarhat...

Dumnezeu sa-l odihneasca-n pace!

6 comentarii:

Anonim spunea...

asa o sa ajungi si u,nu?

botzo spunea...

=))...mort?:))...da...mi-am ratat insa sansa de a ma calugari...sau de a da la seminar...si nici la institutu teologic nu cred k o sa ajung...so...singuru lucru pe care il am in comun cu el e faptu k si eu o sa ajung mort...fara decoratii...fara o astfel de inmormantare...

Anonim spunea...

O jigodie comunista!

Anonim spunea...

Eh, daca am trece peste toate terenurile pe care le-a furat si peste toata averea lui si tot ceea ce a facut pt bunastare :)) Oricum, diferenta este ca a facut cate i s-a dat voie, iar pt asta trebuie admirat. Patriarh sau nu.

botzo spunea...

comentariile de genu "jigodie comunista" mi se par deplasate atata timp kt nu sunt insotite de dovezi...eu pot acum sa zic despre oricine k a facut nush ce....nu a dus cea mai curata viatza...dar e de admirat...poate ai acum la c biserica sa te duci si datorita lui...sau poate nu te duci...

Anonim spunea...

subscriu radu
:D
Dovezi? documenteaza-te singur:)