luni, august 06, 2007

tata...



"Mi-aduc aminte acum de parca ar fi fost ca ieri
Si primii pasi in viata atunci cand plangi cand ceri
Cu chipul lui sever si tonul vocii bland
Zicea "Barbatii nu plang", nu plang
Stiam sa trag la tinta si stiam sa patinez
Stiam sa mesteresc si stiam sa desenez
Mergeam pe bicicleta privind 'naintea mea
In spate era tata care tinea de sea

Refren:
Uuuu, mama, atat de mult mi-e de dor de tata
De parca n-as sti cand mi-e dor, ca totu-i trecator x2

"Nu te juca cu aia, vezi ca nu-i bine asa"
"Ai grija cand treci strada sa te uiti in stanga ta"
"Cand mergem la padure am sa-ti fac, daca inveti, un arc cu sageti"
(daca inveti, arc cu sageti)

As vrea si acuma tata sa ascult vorba ta
As vrea si acuma tata sa mai spui cate ceva
As vrea si acuma tata cand gresesc sa ma certi si apoi sa ma ierti

Uuuu, mama, atat de mult mi-e de dor de tata
De parca n-as sti cand mi-e dor, ca totu-i trecator x2

Si-n sala toata plina numai de tineret
Il vad cu parul alb la mine la concert
Pe drumul dinspre gara cand ma conducea
El imi cara chitara bucuros cara
Si ne vedeam destul de des pe an
Turnee erau multe si el venea cand concertam
Si mai dadea si sfaturi spunea: "de amator",
"In tot ce canti baiete pune si putin folclor"
Si il chemam sa vina cu mama de craciun
Si asa incepea anul si anul era bun
Si-l asteptam de pasti si atunci era frumos
Vedea crescand nepotii mari si era bucuros
Si parca era vis ca tot se repeta
La fel se ducea anul, la fel anul venea
Cand s-a-mplinit sorocul sa vina de craciun
Atunci m-a chemat el sa-l duc pe cel din urma drum

Uuuu, mama, atat de mult mi-e de dor de tata
De parca n-as sti cand mi-e dor, ca totu-i trecator x2

As vrea si acuma tata sa ascult vorba ta
As vrea si acuma tata sa mai spui cate ceva
As vrea si acuma tata cand gresesc sa ma certi si apoi sa ma ierti

Uuuu, mama, atat de mult mi-e de dor de tata
De parca n-as sti cand mi-e dor, ca totu-i trecator x2"

1.recomandare muzicala: timpuri noi-tata
2.nu s-a intamplat nimic rau cu tata(doamne fereste!)...dar pur si simplu...vreau sa fiu iar copil...sa vina seara acasa si sa ma bucur ca-l vad...si sa-mi iau avant si sa sar la el in bratze...de Craciun sa se deghizeze in costumul de mos craciun si eu sa-i trag de barba in jos si furat de magia momentului sa nu-l recunosc...sa iesim in parc si sa ma invetze sa merg pe bicicleta...sau sa jucam tenis. sa rada de mine cand ma imbatam si sa-mi faca poze amuzandu-se de pozitia mea si de rasul meu...sa-mi explice cu mare greutate anumiti termeni...folosindu-se mai ales de specializarea lui...informatica(e f amuzant cand ti se explica la varsta de 3 ani ca "a-ti pierde viatza" e ca atunci cand vine un virus pe calculator si sterge tot din mintea si sufletul tau)...sa-mi promita de fiekre data cand pleca in delegatii k data viitoare ma ia si pe mn cu avionul...sa merg la el la servici in weekend si sa-i dau peste cap toate calculatoarele...sa ma lase sa ma urc in bratzele lui la volan si sa conduc...lista poate continua...
acum...el nu mai e tata...pt k nici eu nu ma mai vad un copil...el ma bate la cap sa-mi fac un rost in viatza...si eu il bat la cap sa aiba grija de el...
mi-e atat de dor de TATA...

10 comentarii:

Anonim spunea...

Ce crezi? Asa eram si noi(eu cu tata) pana cand m-am angajat in aceiasi firma cu el si am redevenit prieteni :)

botzo spunea...

accesul la locul de munca al lu tata e mai dificil...caut alte mijloace:))

Anonim spunea...

nu mai esti copil? ha. pentru el, toata viata ta vei fi un copil, copilul lui.

botzo spunea...

nu stiam k aici scriu din pct lui de vedere...ci din al meu:"pt k nici eu nu ma mai vad un copil"...sunt in cont copilul lui...dar nu mai sunt un copil...si el realizeaza asta...dc trb sa dati d fiekre data comentarii pe kre le dau toate babele?"pt el vei fii toata viatza copil..."...te cert buddhy pt k aveam alte asteptari d la tn...bafta old friend

Anonim spunea...

...trist e ca...(poate) n-o sa stie niciodata ca ai scris postul asta despre el...pentru el...f frumos.

botzo spunea...

trist e k nici n-am tupeul sa-i zic k am scris asa cva sau sa i-o zic in fatza...aseara eram pe blogul meu si a intrat in camera...si se vedeau pozele lui...nu stiam cum sa inkid browseru mai rpd:))

Anonim spunea...

hmm... am dat din gresala peste blog-ul asta.. cautam versurile de la timpuri noi - tata... si... am stat si am citit...

damn... deep...

am ramas... putin blocat... ai spus unele chestii pe care... sugur, majoritatea le-au uitat deja...

misto blog

Anonim spunea...

ma, cand o sa incetezi sa postezi versuri o sa te iubim cu totii mult mai mult... ;))

botzo spunea...

dak ma iubesti peste tot..;;)

Anonim spunea...

iubesc mel asta.