miercuri, martie 05, 2008

plictiseala


Sunt plictisit. m-am plictisit sa ascult aceeasi muzica, iar muzica noua sa fie de proasta calitate(din pct meu de vedere). m-am plictisit sa ies cu aceeasi prieteni(n-am nimic cu voi) in aceleasi locuri. m-am plictisit sa ne intalnim tot timpul in acelasi loc. m-am plictisit sa merg la zile de nastere si baluri in cluburi. m-am plictisit sa adorm si sa ma trezesc la aceleasi ore in fiecare zi. m-am plictisit de aglomeratia din metrou si ratb. m-am plictisit de stiri cu omucideri, pruncucideri, violuri, Bashineanu si Taricescu, alegeri anticipate etc. m-am plictisit de aceleasi filme proaste date de 10 ori pana acum la TV. m-am plictisit de messenger. m-am plictisit de copii care in loc sa fie afara sa se joace pac-pac se joaca in casa CS. m-am plictisit de imprumuturile de cuvinte americane. m-am plictisit ca in orice perioada in care nu se desfasoara nicio olimpiada sa se vorbeasca doar despre fotbal. m-am plictisit sa aud straini pe strada zicand "banditos, gipsy, tziganos etc". m-am plictisit sa stau la bloc. m-am plictisit de teme, teste, ascultari, teze. m-am plictisit de injuraturi fara rost. m-am plictisit de conflicte. m-am plictisit de smardoi, cocalari etc. m-am plictisit sa intorc capul dupa mertzane, porsche-uri si alte masini de neam prost in definitiv. m-am plictisit de shopping. m-am plictisit de ipocrizie. m-am plictisit de Bucuresti. m-am plictisit de mine. m-am plictisit de plictiseala.

lista poate continua, o puteti completa voi prin commenturi

14 comentarii:

Anonim spunea...

eu m-am plictisit sa fiu bolnava...si de statusul tau :|

Tomis spunea...

si eu m-am plictisit asa de general ...dar dak te gandesti ca vr cv nou o sa vezi noul venind ;)...gandeste obtimist ;)

Anonim spunea...

m-am plictisit de Duna... sau mai bine zis, ma plictiseste Duna...
la fiecare ora de romana

Anonim spunea...

nascut obosit.. sau nascut plictisit..
las k peste o sapt o sa s intrerupa plictiseala.. :P

chitz-chitz spunea...

m-am plictisit de spitale...:P
si m-am plictisit de plictiseala

Anonim spunea...

Gandeste-te k dak t plict d viata, la un mom dat si ea s va plictisi de tine :P

Anonim spunea...

M-am plictisit de telenovela asta continua numita blogul tau ... m-am plictisit sa vad qm sub fata asta de baiat ranit e una dintre cele mai perfide persoane pe care am cunoscut-o .
Si m-am plictisit de plictiseala pe care o am cand scriu acum.
Asa ca termin scurt: Sa faci oamenii nefericiti nu te-ai plictisit?

botzo spunea...

m-am plictisit si de anonimi.
te-ai plictisit de telenovela numita blogul meu. stii ce fac eu cand ma plictisesc de televizor?(acolo se difuzeaza telenovele)...il inchid...recomand sa faci si tu la fel cu fereastra blogului meu deschisa in browserul tau.
si tu faci oameni nefericiti. si eu. si el. si ea. din fericire pt mine ii fac si fericiti.
papa

botzo spunea...

cat despre perfidie...inseamna ca nu cunosti decat 2 persoane...pe mine si pe mama ta despre care nu poti crede ca e perfida. asa ca dap...poate asa sunt cel mai perfid din cei pe care ii cunosti...
eu makr imi asum responsabilitatea pt ce scriu sub un nume...tu cine esti?daca nu-ti dai tu numele pot sa-ti dau eu unul...

Unknown spunea...

Nu esti sigurul care te-ai plictisit, try to do something else.... enjoy the first snow, enjoy the winter , invatza sa traiesti, nu invatza cum se traieste de la altii. experimenteaza, ia-ti prietena mergi la munte, play with her, love her, enjoy the freedom, mai inkolo nu o sa mai poti sa faci astea.
Invatza sa zambesti, din ce vad eu prin blogul tau in ultima perioada nu s-au mai ivit zorile pe cararile tale. doesn't really matters try to bring them back.
BE HAPPY, nu cred ca-ti sta in fire pesimismul,

Now the point of my comment LIVE U'R LIFE! dont' wait for her to be lived

P.S. nu-s anonimul de mai devreme.
Lovin'= XerXes (Xery)

Anonim spunea...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.

flori-de-portocala spunea...

nu pot sa cred ca ai crezut ca eu sunt "anonim"...idiotule>:P...acum mi-am amintit...idiotule>:P

Anonim spunea...

si nu mai juca CS!!!!

botzo spunea...

vreti sa va spun cum am scris postul asta?:))..."andreea...da-mi o idee pentru un eseu...oricat de ciudata ar fi..."
"bey...yo ma cam plictisesc...scrie despre plictiseala..."

lovin', daca esti cine cred, intreab-o pe prietena comuna, cam cat de vesel reusesc sa fiu;)

mersi de sfaturi