duminică, aprilie 06, 2008

10

am primit o leapsa de la matei. trebuie sa scriu 10 lucruri care-mi plac si 10 care nu-mi plac.
let's get started:

lucruri care-mi plac:

  1. sa stau cu prietenii
  2. fotbalul
  3. o carte buna
  4. sah
  5. jack
  6. discutiile inteligente
  7. tipele bune
  8. ciorba de burta
  9. vara
  10. vama veche(localitatea si formatia)

lucruri care nu-mi plac:

  1. prostul gust
  2. spanacul
  3. transpiratia si mirosul ei
  4. cocalarii
  5. petrecerile care seamana mai mult cu parastase cu muzica
  6. costinesti
  7. toamna
  8. grasele
  9. aglomeratia din autobuz
  10. eu

mai puteam gasi si mai exista...astea au fost primele 20 de lucruri care mi-au venit in minte. nu o dau mai departe nimanui pentru ca ii cunosc pe cei carora le-as putea da leapsa asta destul de bine.

Niciun comentariu: