luni, mai 05, 2008

i wish...

Mi-as dori sa fiu atotstiutor. informatia a devenit de nepretuit in ziua de azi, iar cei mai puternici oameni sunt cei foarte bine informati. dar nu vreau sa fiu atotstiutor in sensul in care se spune ca e Dumnezeu. nu, as vrea sa stiu totul in ceea ce ma priveste. adica vreau sa stiu daca persoanei pe care abia am cunoscut-o chiar i-am lasat o impresie buna. mi-as dori foarte mult sa stiu daca zambetul pe care tocmai l-am primit a fost de fapt o injuratura. mi-ar fi de foarte mare folos sa stiu ce se gandeste/vorbeste despre mine.

cred ca sunteti de acord cu mine ca toate astea mi-ar simplifica foarte mult viata. pentru ca noi de fapt mergem inainte legati la ochi si suntem obligati sa avem incredere in cei de langa noi. daca n-o facem ramanem in intuneric.

era doar o dorinta care nu-mi poate fi indeplinita si de care nici nu sunt sigur ca ar fi asa bine sa-mi fie indeplinita.

Un comentariu:

Anonim spunea...

http://nistepareri.wordpress.com/2008/04/16/mnemonic-terminology-is-used-in-an-advertising-agency/

<-funny