luni, august 18, 2008

vesti...

vestea 1: m-am tuns...scurt...si arat chiar sexy:))

vestea 2: maine incepand cu ora 10:00 AM va sfatuiesc sa ramaneti in casa intrucat am ora de condus. daca totusi nu puteti ramane in casa incercati sa evitati pe cat posibil zona piata sudului-vacaresti-tineretului-sincai-budapesta. daca nu va puteti tine totusi departe de aceste zone va sfatuiesc sa plecati cu echipament de protectie de-acasa. daca nu aveti va cumparati. daca n-aveti bani va-mprumutati. daca n-aveti de unde...o sa muriti.

o sa va mai anunt eu cand e periculos prin bucuresti:))

5 comentarii:

simi spunea...

cois, sa vezi cum o s-o luam la fuga pe trotuar la scoala... gandeste-te cate tipe si-au luat carnet de la noi :|

Anonim spunea...

Bine simi >:P :)) ...da ...veti fugi la anu mai ales k voi veni cu masina :))) =)))


URATILOR :*>:D< :))

Anonim spunea...

Pisi io trebuia sa t tund.. t tin io minte.. poa data viitoare :P >:)

Anonim spunea...

da..sigur..ji jtii ce ai uitat knd ai scris postu asta??? jtii??? sami zici la multi ani >:P >:P >:P >:P >:P >:P

Anonim spunea...

*sa mi