joi, decembrie 28, 2006

2006...


aproape a mai trecut un an...mai sunt vreo 3 zile...ce am realizat in anu asta?...pey sa vedem...mi-am facut cativa prieteni noi...unii f buni...am reusit pt prima oara sa stau cu picioru-n ghips(ms manu:*)...am reusit sa trec clasa...am reusit sa am recordu la absentze pe semestrul 2 cik(dak 99 e record at am ajuns rau)...m-am mai apropiat d fratele meu...am reusit sa-i mai skimb pe ai mei...sa ne apropiem mai mult...am inceput sa fac cva banutzi prin fortze proprii...am inceput sa fumez din c in c mai des...in curand cred k vine dependentza:...mi-am imbunatatit jocu d fotbal...am inceput sa am mai multa incredere in mine...am reusit sa mai reduc din impulsivitate si sa fiu putin (nu mult) mai rabdator...am reusit in continuare sa ma tin d fiekre promisiune facuta...am ramas la fel d incapatanat...poate am devenit si mai incapatanat...mi-am imbunatatit puterea d convingere...am mai vazut 2 tari straine...mi-am facut poze in Pula...am fost la mare...joc din c in c mai bn ping-pong...am fost la concerte parazitii...am facut gratare la 2 noaptea...am dezamagit...am fost dezamagit...am reusit sa raman un copil in continuare in ciuda incercarilor d maturizare:))...m-am maturizat...m-a durut in pula( kiar dak la propriu a fost un an bun pt ea:)) )...am fost iubit...am iubit...iubesc...am trait...

sa vedem cum va fi anu 2007...anu trecut am avut parte d un revelion per total marfa...sa vedem anu asta...sa vedem c va fi...vorbim la anu despre asta...pana atunci...trebuie sa-l traiesc...DND

Niciun comentariu: