sâmbătă, decembrie 30, 2006

intrebare...


doua persoane...baiat si fata(obligatoriu asa d data asta)...se cunosc...se imprietenesc...se apropie...se cunosc f bn unul pe celalalt...tin mult unu la celalalt...si devin f buni prieteni...poate cei mai buni prieteni...insa unuia dintre cei doi...ii place de celalalt...si atunci se gandeste...ce-ar fi dak am fi mai mult de-atat?...dak am fi iubiti...celalalt o sa zica "imposibil...s-ar strica prietenia si noi suntem prieteni nu iubiti"...insa va primi raspuns "da...dar ne iubim unu pe altu...ne cunoastem...avem multe lucruri in comun...iar prietenia nu se va strica...pt k iubirea presupune si o stransa prietenie...de ce nu vrei de fapt sa accepti?...e ceva in neregula cu mn?"..."nu...nu e nik in neregula cu tn...doar k ti-am explikt motivele mele...si in plus tu vrei cva serios...iar eu nu prea...kiar dak motivele mele sunt absurde nu mi le va scoate nimeni din cap"..."da...dar eu kiar imi doresc asta...si makr d proba...dak nu va fi bine ne oprim...iar prietenia nu se va strica...eu sunt prieten cu toti cu kre am mai avut relatii...iar tu nu esti genu kre sa taie legaturile asa brusc"..."da...ti-am zis...ai si tu dreptate...dar nu pot si gata...vreau sa-ti fie tie bn...dar kiar n-ar merge...gata...incheiem subiectu"

stau si ma gandesc...oare kiar sunt imposibile tipul asta d relatii?...adik...era o vorba...k prieteniile d cele mai multe ori sfarsesc in dragoste...o rel intre doi iubiti presupune o prietenie stransa, nu?se presupune k cei 2 prieteni se plac...si isi admira unul celuilalt calitatile si defectele in acelasi timp pt k altfel n-ar fi fost asa buni prieteni...am mai gasit o zicala frumoasa..."friendship is love without its wings"...at dc refuzul asta?oare nu gandesc yo bn?kre dintre cei 2 prieteni are dreptate?merita incercata o relatie d iubire intre 2 prieteni?kiar vreau parerile voastre aici...va rog lasati commenturi...mersi mult

6 comentarii:

Anonim spunea...

hmmm...:)just because .... dc ai nev de raspunsuri?altele decat cele pe care le primesti?:) pe care le ai primit de a lungul anilor.... sau ca sa ti dau un rasp mai...aproape de intr ta.. poate ca cel care zice nu zice nu pt ca nu l place pe celalalt decat ca prieten...poate ca nu ate nevoie de el decat ca prieten! asta zic eu!e...atat de vizibil inkt nu vezi raspunsul:)

Anonim spunea...

o sa reduc totul la o idee simpla..se poate in anumite situatii:):*

Anonim spunea...

Knd o pers iubeste nu mai tine cont de limitele impuse de o simpla "prietenie".Oricat de banal ar parea acest sentiment, atunci cand apare intre "prieteni", el inseamna ceva, inseamna k cineva/ceva a vrut ca cei 2 sa se cunoasca si sa isi puna problema "ar trebui sa fim mai mult decat atat?tu ai vrea?pentru k eu te iubesc si stiu k si tu pe mine".kiar daka sentimentul nu este reciproc aici apare cuvantul "inca".."Inca" deoarece este posibil k cealalta pers sa nu simta iubire inca, dar in cele din urma se rezolva.Frica este singurul sentiment care se ascunde; odata cu relatia care apare, cele doua pers se tem de ceea ce se poate intampla dupa..uneori le este prea frica si atunci fug, incearca sa se ascunda si sa uite...

Anonim spunea...

sau poate doar unul incearca sa se ascunda si uita

botzo spunea...

mai degraba doar unul:D...din mom ce celalalt vrea...

Anonim spunea...

chiar asa