vineri, decembrie 22, 2006

marti si joi...


marti...m-am trezit devreme k trebuia sa merg dupa cadouri cu diana...bineinteles k ea deja manca atunci knd am ajuns yo...mi-a prezentat noua ei achizitie(o bluza roshie)...a terminat d mancat(cu greu...mananca atat d incet fata asta incat kiar dak ai burta plina si tot ai ajuta-o numai sa termine mai repede)...ne-am plimbat prin ce magazine a vrut ea...a ales 2 cadouri(pe kre trebuia sa le dau yo k ea isi cumparase deja)...si-a ales si cadoul ei d la mn(1/3 dintr-o bluza d la tonka :)) )...am ajuns la dalles...am reusit sa cumpar si restu de cadouri...s-a plans de durere d picioare(dak merge intr-o pauza din clasa pana la baie se plange de durere d picioare asa k ma asteptam)...am obligat-o sa mearga pe jos de la universitate pana la liceu...ne-am urcat apoi in 135 k sa ajungem la sala floreasca unde cik trebuia sa fim k sa nu ne luam absentze:))...ne-am uitat la meciu de basket...ne-am tirat...o zi d umblat...cu o groaza d bani cheltuiti...din kre a rezultat o oboseala mai mare dekt dupa o zi cu 3 ore d info 2 d mate si una d kimie
joi...trezit si mai devreme...intalnit cu diana SI deea...in acelasi timp...bineinteles...diana a intarziat...bineinteles...dup-aia a vrut sa manance...dupa c AU terminat d mancat numai eu stiu cum le-am tarat pana la dalles fara sa intre in toate magazinele dp magheru...in fn...acolo ne-am despartit...mai intai am plekt eu cu deea k sa-i ia cadou dianei...apoi ele 2 ca sa-mi ia cadou mie:)) (ms fetelor:*)...din nou...s-au plans d picioare...le-am dus pe jos pana la liceu...again...am fost sa mancam un tiramisu in cuptor k prea mi-era pofta...apoi am stat cu deea in statia d 135 vreo juma d ora k vroia sa se duca la scoala...pana ne-am dat seama k nu aia e statia d 135...am incercat s-o conving sa ramana la noi la liceu(cum sa te duci in penultima zi d scoala la liceu doar pt germana...cum doamne?)...bineinteles...n-am reusit...bineinteles...n-a ajuns la germana...bineinteles...a inghetzat...degeaba...dupa c am mai pierdut vremea prin liceu...m-am hotarat sa ma duc aksa(un drum d o ora)...dar n-a mai fost asa plictisitor(fencs profa d engleza)...in fine...o alta zi in kre n-am facut prea multe...makr am vazut-o pe deea dupa mult timp...am ras...am avut si momente in kre am fost :(...scriu asta acum...imediat dupa c m-am trezit(mama c mult am dormit)...si tin minte k m-am culkt suparat...oare ce-am visat?

Niciun comentariu: