luni, decembrie 25, 2006

a venit...


...Craciunul...si?...nimic special...am iesit la cumparaturi...mi-am cumparat some stuff...k intr-o alta zi d cumparaturi...am ajuns aksa...mirosea a cozonaci...k in alte zile knd o apuca pe bunik-mea dorintza d a face bunatati...am mancat sarmale super bune....si c dak?....bunik-mea tot timpu face mankre super buna...m-am asezat la calc...am inceput sa fac playlist-uri pt revelion...m-am uitat la tv...mai scriu la blog...zi obisnuita...cadouri...mi le-am ales singur...celelalte...le-am primit deja d zilele trecute...so...ajunu Craciunului a fost d fapt o zi oarecare...nu o zi "speciala" cum o descrie toata lumea...putea la fel d bine sa fie si 24 iunie...nici makr n-am primit acele "lucruri" pe kre mi le doream...sau poate la mn fiekre zi e Craciunul...imposibil...altfel ar fi venit moshu deja...

4 comentarii:

Ayra spunea...

De ce generalizezi? :) De ce nu ai coerenta? Imi place blog-ul ca e simplu, scurt si la obiect, dar ... stiu ca poti mai mult. Asteptam cu interes. :)

botzo spunea...

pt k nu mi-a placut niciodata materia limba si literatura romana...pt k nu am ordine in ganduri si blogu asta ma mai ajuta...pt k pur si simplu sunt dezordonat:))...asteapta tu mult si bn(ai generalizat folosind pluralu:P)

Ayra spunea...

Of, Doamne. Se vede ca nu esti ruda cu mine :P E haotic, ma! :))

botzo spunea...

numai oamenii geniali pot stapani haosul...ordinea e pt cei slabi:P