luni, aprilie 02, 2007

changes...

...stateam acum putin timp de vorba cu o persoana destul d importanta pt mn. dupa 10 min de discutie imi reprosheaza k as fi plin d mine. peste inca putin timp k m-as fi schimbat, k ma las influentat d prea multe persoane si k am devenit ca majoritatea...
fata mea...daca a avea incredere in tine...si a-ti cunoaste capacitatile si a le folosi pt tn inseamna k sunt plin d mine si ca imi dau aere...at da...ai dreptate. timpul a trecut...e normal sa ma fi schimbat...influentzat m-am lasat d persoanele apropiate mie...influentzat in ce-am considerat eu k e bn...dc?...pt a deveni mai bun. am devenit ca majoritatea?:))...nu draga mea...n-o sa mai gasesti un botzo oriunde ai cauta in lumea asta...cu partile lui bune si rele.
e uimitor cum o persoana...care te aprecia f mult...decide la un mom dat sa inceteze relatiile d orice fel cu tn in urma unei probleme...apoi dupa cateva luni se decide sa mai vorbeasca totusi cu tn...tu esti schimbat...ea e schimbata...dar se mira k tu esti altfel...si k te vede altfel
nu uita k si tu te-ai schimbat...si k dak ma uit atent in urma...nici nu ai fost vreodata atat d extraordinara...dc?pt k acum te vad altfel exact cum ma vezi si tu pe mn...diferentza e k yo imi dau seama d asta si prefer sa tac...pt k nici makr nu ma mai intereseaza;)

6 comentarii:

Anonim spunea...

A-ti cunoaste capacitatile si a fi capabil sa le folosesti nu inseamna sa fii plin de tine. La tine se aplica sensul de baza al expresiei. :P

botzo spunea...

asta incercam si eu sa explic...k nu inseamna sa fii plin d tn...acum fiekre are dreptul la o opinie...n-am dc sa ma kinui yo sa le-o schimb:D...eu doar ma vad intr-un anume fel si punct.

Unknown spunea...

eu zic ca te ai atacat prea tare...:) si ca trebuia s o iei ca pe o simpla parere...

botzo spunea...

m-am atacat mai mult k venea din partea ei...

Unknown spunea...

stiu...tocmai...:P...e,lasa,poate asa intelege si ea...asta daca citeste...:P

botzo spunea...

crede-ma k n-ar intelege dintr-un motiv f simplu...nu vrea sa inteleaga...plus k nu va citi...plus k am destule motive k sa fiu fericit k sa-mi mai fac griji d parerea ei...plus alte motive pt a-mi face griji k sa mai am loc si pt "problema" asta...