luni, aprilie 23, 2007

vreau...

ca orice om...imi doresc unele kestii...unele mai importante...unele kre n-au sens...dar nu conteaza...sunt dorintzele mele...
ce vreau eu?...vreau sa fiu liber cu tot ce inseamna asta...sa nu depind de nimeni...vreau sa pot fi mai hotarat...mai ordonat...sa am mai mult timp...
vreau sa stam singuri la soare pe o plaja...sa visezi la mn-n bratze...sa ne alintam...sa ne racorim in mare...sa ne retragem dupa-amiaza in casutza dp plaja...sa te invatz sa dormi la mn in bratze...sa uitam d restu...sa uitam de timp...sa uitam de "viatza"...
dar ma multumesc si cu o cabana la munte...

3 comentarii:

Unknown spunea...

be careful what you wish for...

BlackStar spunea...

si eu am avut genul asta de "scris" la un moment dat...in care ..visam, literalmente la momentele alea ..si apoi m-a lovit...le citea, dar nu-i pasa. Nu mai arata lumii atat de mult ca-ti pasa :)

botzo spunea...

eu sunt ceea ce par k sunt...asa am fost si asa voi fi intotdeauna...plus k ii pasa;)