duminică, aprilie 15, 2007

gratar in teatru...

m-am obisnuit in ultimele 7 luni sa ma duc in aproape fiecare weekend la teatru. tata cumpara biletele cu cateva saptamani bune inainte si mergem in familie(eu, el, mama) atunci cand nu au ei treaba sau merg cu 2 colegi at cand ei nu pot veni.
nici weekendu asta nu a fost diferit. initial trebuia sa ma duc cu iubita si o prietena pt ca ai mei ar fi trebuit sa fie plecati, dar s-au intors la timp. am ajuns la sala mare a teatrului national, am intrat...si am avut un soc. in sala erau maxim 40 de persoane de am avut impresia ca mi-a facut tata vreun cadou de sa joace actorii doar pt mine si aia din sala erau din staff-ul tehnic. pana la urma s-a ocupat cam un sfert din sala. am intrebat-o pe plasatoare care este motivul...daca este o piesa proasta chiar daca auzisem numai cuvinte de lauda despre ea. raspunsul ei, pe care il banuiam dealtfel, a fost "a venit caldura, oamenii se duc la gratare nu mai vin la teatru".
cum se poate nene? oamenii vin la teatru doar ca sa-i vada lumea la teatru? doar pt ca da bine sa iesi la teatru? chiar daca nu pricepi nimic din piesa? si singurul lucru pe care il apreciezi sunt sanii vreunei actrite?...e grav...makr nu-mi mai fac griji k tre sa ma duc cu 3-4 sapt inainte sa apuc bilete la un spectacol...
kt despre piesa..."danseaza k si cum cuvintele n-ar exista...pt k ele de fapt nici nu-si mai au rostul"

Niciun comentariu: