duminică, iunie 10, 2007

gand...

majoritatea dintre noi vrem sa facem la un moment dat cel putin un copil...unii au reusit deja asta...unii nu vor reusi niciodata...nu conteaza cati copii...unul, doi...o duzina.
cu sigurantza asta ne va schimba pe noi, si oricum va trebui sa indeplinim niste conditii atunci. in primul rand se ne permitem unul, apoi sa fim indeajuns de responsabili. oricum, nu facerea lui e atat de importanta cat cresterea lui.
ii vom oferi tot ce are nevoie, il vom educa, va creste, se va indragosti, va pleca din casa noastra, se va casatori si va avea la randul lui copii.
gandul meu insa nu se indreapta acum spre copil, ci spre mine. daca atunci cand va veni sa ma revada ma va privi cu respect, cu admiratie, cu multumire, cu fericire si in acelasi timp ca pe un prieten...atunci inseamna k am fost parintele kre am vrut sa fiu. daca nepotii mei vor vrea sa stea in preajma mea...inseamna k am ajuns batranul kre vroiam sa ajung...

6 comentarii:

Anonim spunea...

offtopic, ca de obicei:
botzo, daca treci la mate te las sa mi-o tragi :*
sau nu trebuia sa zic asta aici... :-s :P

botzo spunea...

dak trec la mate te las sa-mi sugi pula fara sa ma platesti...vb serios:))

Anonim spunea...

cati ani ai de te gandesti deja la copii ? :D

botzo spunea...

:))...nu tre sa ma gandesc neaparat la copii k sa ma gandesc la cum vreau sa devin...copiii nu pot sa-i programez...dar cam peste 10 ani...nu am pomenit nimic despre cum ii voi creste...cu cine ii voi face...ce sex vreau sa aiba ei...etc...nu la copii ma gandeam deci...desi as putea sa fac si asta...

Anonim spunea...

botzo, tot posturi din astea dubioase scrii? gandeste-te ca noi inca avem o varsta si nu ar trebui sa ne intereseze asa ceva. sunt de acord ca vrei sa ajungi sa fii un bunic cu nepotii aproape (observ plural), dar nu e momentul sa te gandesti la asa ceva. acum nu e momentul sa te gandesti cum lasi o fata insarcinata, ci sa ai grija sa nu o lasi insarcinata :P
hai ai grija de tine si ne auzim

botzo spunea...

buddhy...acelasi raspuns k si la ana:)...dak ma gandesc la cum ma voi purta cu ei nu inseamna k ii vreau acum...ci dupa 50-60 de ani:)...bft si tie