luni, iunie 04, 2007

te cunosc...

te cunosc...cand pot sa zici asta? cand stii ca cineva nu te va dezamagi? sau knd stii clar k exact asta va face? sau k stii ce replica iti va da la ceva...orice...ce tu ii zici? ca ii stii superstitiile? ca ii stii pasiunile? ca-i stii cicatricile? cand stii fiekre aspect al vietii sale?

sau poate k a cunoaste pe cineva inseamna sa-i dai incredere...sa te simti bine in compania lui...sa-i stii parfumu corpului...sa stii ca nu vei stii niciodata la ce sa te astepti d la ea/el...sa stii sa o/il surprinzi la randul tau...sa vorbiti de 2 minute si sa ai impresia k va cunoasteti de ani buni...sa simtiti cateodata k sunteti una si aceasi persoana...sa o cunosti de dinainte de a o cunoaste...have you ever felt that?


am dat cuiva provokrea de a scrie pe aceasi tema...ma va surprinde bineinteles:))...u can write too

26 de comentarii:

Raluca Ilie spunea...

maybe...but not enough to say i really did:)

botzo spunea...

daca ce ai scris pe blogul ala al tau e "not enough" at stii sa te prefaci bine:))

Raluca Ilie spunea...

Haha...:P aia era doar o iluzie ;;)...hai taci si vezi ti da treaba pe acolo, nu mai baga intrebari din astea cheie :))

botzo spunea...

de park nu stii k la asta ma pricep cel mai bine:P...i will never shut up>:)...si ce dai din gene si minti in cont pe blogu meu?pe blogu meu nu se minte:P

Raluca Ilie spunea...

:))...nici pe blogul meu...si aia nu are o minciuna...eu nu am simtit ce am scris acolo...desi mi as dori:(

botzo spunea...

macar ai scris ce am simtit yo:p

Raluca Ilie spunea...

vezi ce bine ne completam :P

botzo spunea...

hai ca te-ntinzi...:))

Raluca Ilie spunea...

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff......

botzo spunea...

vezi k nu ti se vede tot pffffffff...acum...nush cum reusesti...dar eu n-as putea sa scriu ceva ce nu simt...sunt yo mai incuiat:))

Raluca Ilie spunea...

nu am zis ca nu simt...uite aici nu intelegi...aici e fictiunea...simt dar nu eu, nu stiu sa explic...e o stare pe care mi o doresc, o stare de care stiu sigur ca exista, o inteleg, imi imaginez cum e sa o traiesc si exprim asta in cuvinte...e cel mai tare sentiment...pentru ca uneori si ce traim e greu sa exprimam e greu sa transpunem pe foaie...eu am reusit cu multe stari pe care nu le am trait. Normal ca e mai natural atunci cand ai trait dar poti sa mimezi naturalul si sa iasa ceva artificial si estetic...:)that's fiction ;)

botzo spunea...

pai asa zi ma:))

Raluca Ilie spunea...

esti mai greu de cap
:P

botzo spunea...

asta inseamna k am creier mult?:-/

Raluca Ilie spunea...

s ar putea....mult si neted
:P

botzo spunea...

totusi e mai bine dekt deloc, nu?

Raluca Ilie spunea...

:-? iti cam ocupa loc degeaba...:-?
...hai termina...k ne lungim

botzo spunea...

ti-am zis ca asta fac yo de dimineatza...scarpinat...cascat...lungit...:)):P

Raluca Ilie spunea...

=;

Anonim spunea...

doar dimineata?:))

Anonim spunea...

:)) ...o sa cunosti si maciuca...cat de curand :D

Anonim spunea...

Bri joaca tare. Minge la fileu.

botzo spunea...

de la cristina(crik):
Il/o cunosc..hm,il/o cunosc prin semne,il/o cunosk p net,il/o cunosk intro zi d iarna…il/o cunosc asa kum este,kum nu este, kum numai el/ea se cunoste,intrun mod haotic…haosul meu e haosul tuturor,e o amestecatura d idei care se ciocnesc involuntar..si pac!n cunoastem…il/o cunosk!il/o recunosck dupa haine…poate a cunoaste e in fond a t identifica cu cineva..e o kestie reciproca,involuntara..il/o cunosti deci t cunoaste … il/o cunosc pt k il/o simt atunci knd plange si il/o sun.. il/o cunosk pt k peste ani stiu kum sa il/o fac sa rada..il/o cunosk fara sa stiu kum…e incontrolabil… deci,cat d bine n cunoastem in fond?knd nu n mai cunoastem?

Raluca Ilie spunea...

Pe botzo...??:)) si eu il bat...ma ofer...vin cu facaletzul...:P

Raluca Ilie spunea...

btw...nice comment crik...:P :)

Anonim spunea...

Tracking.