vineri, iunie 08, 2007

scarba...

asta e unu din posturile alea scrise la nervi...
notes to self:
- nu mai avea incredere in adulti
- alege-ti o iubita cu parinti normali
- data viitoare fi tu primul cel care cere un favor...macar tu o sa te revanshezi
- fute-i un pumn in gura oricarui om care iti va zambi pt a incerca sa-ti intre pe sub piele...barbat sau femeie...
- tot timpul sa ai in casa o rezerva mare de bere si tigari
- nu mai fi optimist si bucura-te abia dupa ce ai obtinut ce vroiai
- aminteste-ti k exista si oameni tampiti pe lumea asta
- nu te atasha de o fata pana nu scapi de maik-sa din peisaj
- fute-i una in gura lu simy dak comenteaza ceva la postu asta...

10 comentarii:

Raluca Ilie spunea...

maaaa....da aveai nervi...de mine nu ai zis ca ma bati asa ca mi perimt...nu? vezi ca esti naspa...:P parintii normali nu cresc in pomi...defapt nu cresc nicaieri...exista asa din cand in cand...:)) i should know ;)

botzo spunea...

:))...in tine nu-mi permit sa dau...n-am voie:P

Unknown spunea...

de ce...te bate mama ta dupa
:P?

botzo spunea...

nu...iubita:P

Unknown spunea...

nu ne mai ajunge un blog:))

botzo spunea...

auzi?subconstientul meu poate vorbi si pe mess?:))

Unknown spunea...

pai ia vezi.,...poate...

botzo spunea...

seems not:))

Unknown spunea...

lasule

botzo spunea...

de ce las?...am incercat...n-a vrut...n-a putut