vineri, iunie 01, 2007

plimbare...

stiu cam ce vreau sa scriu...in schimb nu stiu despre ce vreau sa scriu exact...cum sa scriu...nici makr dc scriu nu stiu...asa k dau drumu la muzica...fumez o tigara si beau o cafea si scriu dupa...
ok...gata...let's give it a try...
ieri ma plimbam prin cishmigiu in timp ce-mi asteptam iubita sa iasa de la scoala...a inceput sa ploua asa ca m-am indreptat catre un loc cu ceva mai multa umbra...m-am dus la foisor...acolo o fanfara sustinea un concert. am ascultat muzica buna vreo 20 de minute...asta pana cand pasarile au inceput sa ma tinteasca cu kkturile lor si mi s-a facut frica. asa ca m-am dus spre sahisti. acolo era pustiu...cu exceptia a 2 oameni. unul dintre ei il cunosteam...el practic traieste acolo...doarme acolo...mananca acolo. celalalt nu-l mai vazusem pana atunci dar parea un om citit. la inceput am crezut k joaca sah...insa nu era asa...oamenii discutau...discutau despre religie...despre sigurantza existentei lui Dumnezeu...nu faceau altceva decat sa povesteasca intamplari din viatza lor...iar cel kre povestea cel mai mult era kiar cel mai lovit de soarta...stia Biblia aproape pe de rost...
povestea dialoguri in Duh cu Dumnezeu...vise...le corela cu versete din Biblie...si de fiecare data cand termina exclama "aleluia" si "mare e Dumnezeu"...realiza k el nu-si poate mishca degetele decat cu voia Lui...ca nu poate ramane la dreapta credinta decat cu voia si mila Lui...la sfarsit l-a rugat pe Dumnezeu sa aiba grija de noi...si sa ne ajute sa putem ramane langa El.
ma intreb...un om atat de lovit de soarta...de la care te asteptai sa-L blameze...cum poate el tine lectii de credinta unui om cu o vasta cultura(f credincios si el)...si unui tanar care nu are prea mari probleme existentiale...si nu ar parasi calea asta...si imi amintesc again de o vorba..."daca imi zici Tata...dc nu-mi arati respectul meritat?"...in ziua de azi...majoritatea...il respecta pe Dumnezeu doar scriindu-i numele cu majuscula...si il cinstesc doar cu buzele...
acum revin la biserica...si la faptu k nenea ala a zis o kestie..."unii preoti nu sunt cu El"...de ce are biserica nevoie de bani pt un botez?preotul alerga dupa oameni pt a-i boteza...dc are nevoie de bani pt o inmormantare...orice om are dreptul la o crestineasca ingropare...imi pare rau ca s-a ajuns aici...
respect nea Victor...tu mai ai doar viatza si credintza si esti fericit...noi avem totul si totusi mai vrem...

3 comentarii:

Anonim spunea...

interesant, dar... lasa-te (de subiectul asta, adik;) )

Anonim spunea...

ia stai, asta l-ai scris azi dimineata... deci ai fumat... deci ai tigari ? :X :)

botzo spunea...

nu mai am:P...imi ramasesera de ieri:P...dar facem rost:):P