duminică, noiembrie 11, 2007

happy...


e prea greu sa scriu pt ocazia asta...esti prea importanta...au fost prea multe...asta e al 3-lea post pe care-l scriu pt ziua asta...o sa ti le arat si pe celelalte 2...a trecut un an...deja?...sau...doar un an?...a inceput cu "buna"...ult replica de ieri a fost "du-te draq"...ce ne-a ramas dupa un an?...amintiri...inner jokes...caterinca in general...schimbatul in bine...un vis comun...si mai ales o stransa prietenie...dc as zice mai multe?n-are niciun rost...restul stii si singura...stii tot ce as avea sa-ti reprosez...si toate motivele pt care ti-as multumi...la multi ani lulo:*

13 comentarii:

Anonim spunea...

botzo? in iubire, prietenie, nu exista reprosuri:p
la multi ani porumbei frumosi!
Uneori e mai importanta o prietenie decat o aventura!

flori-de-portocala spunea...

ba exista reprosuri..orice relatie,de orice tip ar fi...nu este perfecta..spune-mi tu ca nu te-ai certat vreodata cu prietenii..si nu le-ai reprosat ceva cand erau de vina(desigur..nu erau numai ei de vina)

Raluca Ilie spunea...

ei uite, noi nu ne-am certat. cred ca avem amandoi accea doza de respect, caterinca, intelegere si gandire clara incat sa acceptam tampenile celuilalt.Normal ca au fost momente in care imi venea sa-l strang de gat, momente in care el vroia sa ma arunce pe fereastra dar din motive f evidente si fie ca eu l-a fi omorat, fie ca el m ar fi omorat am fi inteles amandoi pt ca pusi in locul celuilalt am fi facut exect aceelasi lucru. Am avut si mom in care n am vb, si mom in care nu se mai terminau discutie...per total...suntem noi... 2 tampiti si ne-am gasit :))
Ce vrei mai mult? sa ti desenez?

Raluca Ilie spunea...

http://puzderiedefluturi.blogspot.com/
Uite aici de la mine...daca e cineva interesat de varianta mea de "La multi ani" :P

botzo spunea...

@ anonim: ah...prietenia noastra e o imensa aventura(da...stiu la ce te-ai referit)
@flori: eu si lula asta mica suntem la fel...i don't know...nu ne-am scos niciodata okii...pt ca unu din noi stia sa transforme orice discutie aprinsa intr-o gluma iar celalalt stia sa rada...
@lula1: ar fi interesant sa vad desenu;;)
@lula2: ms:*

Anonim spunea...

la multi ani lula :)!

botzo spunea...

nu e ziua ei=))

Anonim spunea...

ah, acu' am aflat ca de fapt nu e ziua ta, dar ma rog...la multi ani :))

flori-de-portocala spunea...

@botzo: nu am spus sa va scoateti ochii..asa cum a spus si lula..au existat momente in care ii venea sa te stranga de gat si tu sa o arunci pe fereastra,dar in asta consta prietenia..sa stii sa treci peste acele intamplari si sa razi de ele...
@lula: daca pentru mine era desenul..nu nu vreau sa-mi desenezi:))desi,cum a spus botzo..ar fi interesant:))

Unknown spunea...

bah!!! chiar nu fac un an...si pentru flori...vezi ca eu nu ma refeream ca ne certam...vr sa ne omoram din alte cauze...btw...nu stiu sa desenez :))

flori-de-portocala spunea...

bai..frate..ma omorati tu si cu botzo..nici eu nu ma refeream la cearta..la scos ochii si chestii..doamne..8-|deci daca nu stii sa desenezi..va fi si mai interesant ceea ce vei representa pe foaie:))

flori-de-portocala spunea...

reprezenta*

Unknown spunea...

o sa ma chiunui pt tine ...promit...a si btw...f bine..asta vroiam, sa te exasperam :P