luni, noiembrie 05, 2007

intrebare...

dc emoticoanele sunt chele?...pana si "nerd"...care-i faza?...se presupune k utilizatorii de yahoo si nu numai ar tb sa fie chei?...e o previziune?...toti sunt bolnavi de cancer si fac citostatice?toti o sa ajungem chei?wtf?

32 de comentarii:

flori-de-portocala spunea...

emoticoanele alea sunt chele pentru ca nu stiau astia daca sa le faca parul blond,saten,negru,mov,albastru sau ce mai e in trend:))...sau cret,drept,scurt,lung..deci mai bine le-au facut chele...

flori-de-portocala spunea...

sau alt raspuns...poate ca nu s-au gandit niciodata ca e vreunul caruia sa-i trazneasca o astfel de intrebare:))

botzo spunea...

daca le faceau satene acopereau un nr mai mare din populatie dekt daca le-au facut chele...so...wtf

botzo spunea...

mai degraba raspunsu 2

flori-de-portocala spunea...

cred ca daca le faceau blonde acopereau mai multi..pardon,multe..toate vor sa fie blonde ca sa fie cool..a,pardon,acum mov/albastru/verde...8-|sunt atatea culori...vezi,d-aia sunt stresate femeile...sunt prea multe culori:))

botzo spunea...

blonde punct...orice culoare ar avea paru lor...dar merita oare asa o onoare?

flori-de-portocala spunea...

depinde la ce te referi..la blonde sau la femei...

botzo spunea...

femeile merita...nu toate dar merita...si blondele merita si ele cva...dar nu despre asta vorbeam...revenind...crezi k imi dau cva astia d la yahoo dak le fac o propunere?;;)

flori-de-portocala spunea...

nu cred..daca le dai vreo idee...spun ca e a lor,asta daca-i intreaba cineva...fara sa-ti dea nimic..damn..cum iti mai scoti tu berea:))?

Anonim spunea...

nu au nici urechi nici nas (clovnu` are un surogat de nas), ceea ce mi se pare mult mai grav...
:-) (unu` cu nas!)

Anonim spunea...

moama... era un sg comm cand m`am apucat sa scriu commentu :))

Anonim spunea...

doamne fereste ati ajuns d la smileyuri la blonde !!!

botzo spunea...

e mai greu sa faci un nas in 2D dekt niste fire de par...
berea mi-o da simi dak nu mi-o dau astia de la yahoo

flori-de-portocala spunea...

:))pai daca tastezi incet...lasa,pe botzo il intereseaza parul=))...deci botzo..nici o sansa cu astia de la yahoo...

botzo spunea...

are dreptate simy...am si paru si nasu mare...dar n-am obs dekt lipsa parului...si dc sunt galbeni?:-/...kiar ne invadeaza asiaticii?:))

flori-de-portocala spunea...

probabil daca ar fi negri..pentru Romania ar fi o explicatie...

flori-de-portocala spunea...

mai e unul cu nas...ala cu not talking:))...doamne,acum o sa ne intrebam de ce sunt rotunde=))

botzo spunea...

sunt mai multe cu nas...nu asta conteaza...da' kiar...dc sunt rotunde si n-au forme dif ale fetei?:-??

flori-de-portocala spunea...

doamne...acum urmeaza..de ce n-au ochii verzi/albastri?:))sau..cine le-a inventat?:))din ce an dateaza
?doamne...enigmatice mai sunt emoticoanele astea:))

botzo spunea...

de si-ar pune mai multi intrebari despre chestiile pe kre le folosesc ce bn ar fi...:))...intrebare...dc nu e niciunu care sa semene cu mn?:-/

flori-de-portocala spunea...

probabil ca sunt multi care seamana cu tine..acum depinde pe ce plan..insa niciunul nu e identic..si sunt unii..putini,dar sunt,care au foarte multe in comun cu tine..stii tu..prietenii:P

botzo spunea...

dak tu ai prieteni printre emoticoane...ok...e si asta o varianta...nu m-am gandit pana acum sa ies la o bere cu unu...sau sa-l ajut cu cva la nevoie...sau sa fac caterinca de alt emoticon cu el...
>:) 1-1

flori-de-portocala spunea...

am crezut ca vb in general=))..doamne,blonda eram la ora aia:))credeam ca vb in general..."de ce nu e unu' care sa semene cu mine si sa se intrebe aceste lucruri tampite" sau ceva de genu...iarta-mi blonzimea:))

flori-de-portocala spunea...

si nu seamana niciunul cu tine pentru ca sunt niste caractere generale...doar n-ai vrea acum sa fie cate un emoticon pentru fiecare..=))

botzo spunea...

dc nu?...tipu "din prima banca" are emoticonu lui..:-B...sau simy il are pe-al lui 8-}...yo n-am=((

flori-de-portocala spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
botzo spunea...

simi e un el=))...si simy e tot timpu 8-} deci ala e emoticonu lui...iar tipu din prima banca nu are un nume...e cam la fel in orice clasa...dar orice "tip din ptrima banca" are emoticonu :-B cu care sa semene...al...al meu sa fie cretz;;)(sa aiba par)

flori-de-portocala spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
botzo spunea...

nush de unde ai tras tu concluzia asta...dar simy e baiat...cel putin face shushu din picioare;;)

flori-de-portocala spunea...

simy..oricine ai fi...iarta-ma!...=))nici acum nu am trecut de soc=)):))

botzo spunea...

am si zis k simi imi da bere...ce fata crezi k mi-ar da mie bere?...simy...nu fi prost...n-o ierta...pune-o sa-ti cumpere tigari:P

flori-de-portocala spunea...

si de ce sa-i cumpar tigari?=))doamne,ce idei ai..esti rau>:P..pai stii,eu ma gandeam ca simy e mai mult decat o fata=))d-aia am zis ca-ti da :*>:D<...frate=))nu ma pot opri din ras:))..simy,iarta-ma...dar tigari nu-ti cumpar:))