marți, noiembrie 06, 2007

ti-am zis k mai bn le lasi acolo...



12 comentarii:

flori-de-portocala spunea...

nu se vad bine..degeaba=))

botzo spunea...

ia da tu click pe ele sa vezi c bine se vad:P

flori-de-portocala spunea...

hai frate...simy,iarta-ma:-s

Anonim spunea...

=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
nu se vad bine....=))))))
inca un printscreen:)))

chill, s obijnuit sa ma faca lumea fata (domnisoara :P)

doamne kt am putut sa rad ma doare burta ^^

botzo spunea...

sa te mai iei tu de blogu meu...:P:))=))

flori-de-portocala spunea...

hai frate..ma dezamagiti..nu mai rade niciunul pe seama mea?:))

Anonim spunea...

nu... momentan radem de simi:))

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
flori-de-portocala spunea...

aha...ce comentariu ai sters?/:)

Anonim spunea...

ha ha ha :)))))!L-ai sters?d c?=)))) e chiar atat de josnic? tzi-e teama d responsabilitati sau k si alcineva ar putea obs micile detalii ale scanurilor:))?plm!puteai sa o lasi makr pe flori sa si le sterga si ea=))))))).. Sa ai discutii plaqte oriqm;) [in mare, e tare Doc:)))).. cel putin reuseste sa-i fak p marii chiulangii sa-i vina la ore=))))] ^^

flori-de-portocala spunea...

iubiti-va mult!(simi-botzo;botzo-nikita)..exista si versiunea simi-nikita?nu cred..din cate mi-ai zis tu...tu esti mereu baiatul..a,poate doar daca sunt lesbi:D

Anonim spunea...

hmmm . . .
din kte stiu eu versiunea simi-nikita e cea mai probabila. ;)).