sâmbătă, noiembrie 24, 2007

mesaj pt "occidentali"...

cred ca ne confundati. nu suntem creoli(ciori), in corturi stam doar in excursii, nu ne place sa cantam la acordeon, nu stim sa ghicim in palma, nu ne plac rulotele, femeile noastre nu au fuste-nflorate, nu ne folosim de handicapul nostru pt a face bani, lebedele nu ne plac, nu facem o groaza de copii pt ajutoare, mainile ni le tinem doar in buzunarele noastre. in schimb suntem vinovati de tot raul din tarile voastre...ziceti voi.
de fapt noi suntem aia de mergem la scoala si invatam pe rupte inca de la 6-7 ani...si stam juma de zi acolo fara incalzire, bani sau mancare. invatam limbi straine(mai multe decat stiti voi ca sunteti prea mandri de limba voastra), terminam cele mai grele facultati din lume(de la noi din tara), va construim cele mai importante constructii, va pilotam avioanele, va conducem firmele. parintii nostri nu au bani si asta ne-a facut sa ne dorim sa reusim singuri. n-o sa ajungem sa va fim gunoieri, cel mult sa conducem una din firmele ce va curata strazile. noi intram in muzeele si teatrele voastre si va aducem bani carnatilor...nu suntem "banditos".
sunteti toleranti cu homosexualii dar nu puteti fi cu cei veniti din est. nu ne-am dat ultimu ban pe carti ca sa fim trimisi acasa sau tratati ca niste cacati. nu e deajuns ca ne uitam suspect unu la altu la noi in tara? faceti diferentza intre iubitori de soare si romani!!!
pt romani: de ce atatea vise ce credeti voi ca se implinesc in vest? munciti un an pt doar un ban in plus. si-n ce conditii? si cum sunteti tratati? sunteti oricum mai prost platiti decat ceilalti si sunteti oricum mai injurati. va place sa fiti ocoliti de italieni/nemti/englezi/spanioli cum e ocolit sensu giratoriu de mashini? astia de plecati in vest la munca...inainte sa o faceti...aduceti-va aminte ca veti fi priviti ca o civilizatie africana, care traieste in grote sau in copaci, care se hraneste cu sobolani care in prealabil au fost vanati cu unelte rudimentare. va recomand sa-i futeti in gura. fiti din nou nationalisti. pupam prea multe funduri fara sa obtinem nimic(poate doar teoretic) si suntem tratati ca niste maimutze.
revin la italieni, spanioli, francezi si portughezi: cand va convine va suntem frati, cand nu, suntem dusmani? frati n-avem cum sa va fim...noi mai avem respectul.

muie voua...si celor care-au pus botu la conspiratia voastra

8 comentarii:

flori-de-portocala spunea...

:))...varianta botzo a melodiei "mesaj pentru Europa",album nou parazitii:D

botzo spunea...

album nou deja? credeam k au facut-o special pt ult evenimente

Star spunea...

mdea.....tocmai vroiam sa zic si eu de "ciordeala"(daca tot ai pomenit de aia pe kre i-au uitat parintii la soare cnd erau mici) dupa parazitii...dar vad ca cineva mi-a luat-o inainte....ideea e ca acele versuri sunt foarte adevarate ...adik nuj....am fosti colegi care au plecat in afara...si ei fac acum materia pe care noi o facem in clasa a 7-a:|......si majoritatea alora de la Nasa si Microsoft sunt romani....chestia asta ar trebui sa ridice niste semne de exclamare!

Star spunea...

hai ca am mutat discutia de pe blogul meu aici......ziceai ceva de vizite...pana acum tu ai avut 31...eu 55 (in ziua de azi)....se numeste k ti-am km dat mucu grav.....

botzo spunea...

iti recomand sa incetezi...spre binele tau..bv tie...esti mai vizitat..sa-mi iei toti mucii si sa mi-i mananci...te-ai gandit k poate o fi din cauza "discutiei" noastre dp blogul tau?...despre care am auzit k au aflat destui "curiosi"...oricum mi se rupe de cat de citit sunt...nu ma face sa-ti trimit statistica cu 420 de visits intr-o zi...nu ma incalzeste cu nimic ca imi citesc atatia blogul...vreau ca aia care citesc sa ramana cu cva in urma cititului...
2.blogul meu este considerat spatiu privat(este al meu)...orice comment al tau aici va fi sters(vroiam sa zic ca orice comment care nu are leg cu tema dar m-am razgandit...n-ai tu cum sa fii in tem)...nu am de gand sa-mi transform blogul in ceva...care sa semene cu al tau

Raluca Ilie spunea...

http://puzderiedefluturi.blogspot.com/ :P...
Si nu te mai ataca atat, a dat si adrian peste Bloggereala si se bucura si el :)...
Ce sa-i faci :-??

Anonim spunea...

si acum flash-forward cu tine in state medic, sau ce te-oi face.

Anonim spunea...

GUvernu asta o sa pice pt ca deja sunt prea multi care sau oferit sa ovandalizeze Guvernu ,