joi, noiembrie 15, 2007

ploaia....


tipa: nu am vazut in toata viata mea kte am vazut in seara asta
tipa: deci am vazut nijte drogati
tipa: si drogati l propriu
tipa: aveau droguri l ei
tipa: si sa vezi qm faceau
tipa: apoi am vazut o doamna kre alerga dupa 385 sa prinda loc k a venit dupa jum d ora
tipa: si un tip din spatele ei kre nu o cunostea o trage din spate d geak si o da p jos
tipa: si el ii spune pardon..tipa kde in fund
tipa: lolll
tipa: si dupa knd am ajuns
tipa: si am coborat din 385 unu o tot brusk p una
tipa: ia kzut telefonul in balta..tipei
tipa: ea nimic merge mai departe...
tipa: el se opreste ii ia telefonul si se duce l ea o bruscheaza ii trage una si zice dak mai faci p tampita iti zbor creierii

ploaia are efect asupra bucurestenilor cum are luna plina asupra varcolacilor? drogati stie toata lumea k exista...dar nici kiar asa...nesimtire in autobuze exista...dar nici kiar asa...violentza in "familie" exista...dar nici kiar asa...
si pt trafic...o fi el aglomerat de obicei...dar nici kiar asa...

Niciun comentariu: