duminică, ianuarie 14, 2007

copleSHIT...


c face omu d obicei?...c impresie are el?...se gandeste k e nefericit...s gandeste k nu are un/o iubit(a)...sau k ace(a)sta nu corespunde asteptarilor sale...k are o groaza d probleme d genu teme/teste/prea mult d munca...k s-a certat cu cnva d curand...k n-are destui bani...k altu are nush c si el n-are...k si-ar dori o vacantza nush unde...sau makr o vacantza...k e racit si vai c tare il impiedica asta in calea fericirii sale...si alte probleme marunte...sau nu.

asa eram...sau inca sunt si eu...am tendintza sa uit ce am...si ma gandesc la ceea nu am...si poate nici nu voi avea prea curand...lucruri kre oricum nu ma vor face fericit...pt k eu pot fi foarte bn fericit si acum...cu c am...

c am yo?...pey...am prieteni...buni prieteni kiar...indiferent k e unu sau sunt 10...e bn k makr am asa cva...am nijte parinti...carora le pasa d mn...fara a deveni enervanti...si kre se baga in viatza mea atat kt trebuie...sau kiar mai putin d multe ori...sunt elev in cel mai bun liceu din tzara...si sunt intr-un colectiv in kre ma simt bn...am timp liber...si dak teoretic nu ar trebui sa am...imi fac timp liber si pt mn...sa trec si la lucrurile pe kre lumea deja le ia de-a gata...sunt sanatos...am un acoperish deasupra capului...am mankre pe masa...

dak ma gandesc bn...am TOT ce-mi trebuie pt a fi fericit...dak vreodata o sa ma mai simt nasol...trist in general...o sa ma gandesc la ceea c am...intotdeauna voi avea indeajuns inkt sa fiu fericit...va sfatuiesc sa faceti la fel

6 comentarii:

buddhy spunea...

cel mai bun liceu din tara? :lol:

buddhy spunea...

nu zic k nu e asa. doar iti zic sa incerci o fraza gen: "unul dintre cele mai bune licee din tara" :P jk coae

botzo spunea...

omule...e parerea mea...si knd zic k e cel mai bun...nu ma refer la neaparat la rezultate scolare si etc;)

Anonim spunea...

Am auzit ca nu esti convocat pentru primul meci la cl mc

Anonim spunea...

cR

botzo spunea...

nu mai sunt convocat deloc...si nici la cele sportive nu ma refeream:))