miercuri, ianuarie 31, 2007

Joc...

Reguli:
1. Seteaza-ti music player-ul pe modul shuffle.
2. Pentru fiecare intrebare apasa forward (urmatoarea melodie).
3. Foloseste numele melodiei ca raspuns la intrebare chair daca nu are nici o legatura. (NU TRISA)
4. Poti juca jocul cu mai multi prieteni si la sfarsit fiecare sa vada ce a raspuns celalalt. E mult mai amuzant (spun din proprie experienta).
5. Dupa fiecare intrebare si raspuns adauga un comentariu scurt despre legatura care o vezi tu intre melodie si intrebare.



1.Cum te simti azi? Vama Veche-Vara Asta(ma mir k nu s-a nimerit "nu am chef azi")

2.Vei ajunge departe in viata? Ombladon-N-am plecat (am banii pusi de-o parte k sa va-ngrop)

3.Cum te vad prietenii tai? Cheloo-Antisocial(ai sa muriti voi?=))..."sunt produsul unei societati plictisite")

4.Te vei casatori? Mariah Carey-We belong togheter(stiam asta=)) )

5.Care este melodia celui mai bun prieten al tau? Bitza-Tanar cat mai tarziu (dak asa zice Sfantu winamp at asa e...)

6.Care este povestea vietii tale? Method Man-How high(=))...true)

7.Cum a fost liceul pentru tine? Veritasaga- 3 regi (mdea:)) )

8.Cum iti vei face drum in viata? B.u.g. Mafia-Romaneste (grav=))...doar sunt roman...c naiba:)) )

9.Care e cel mai bun lucru la prietenii tai? Arssura-Un sut in fund(nu comentez)

10.Ce melodie te descrie? Sisu feat 6ase 6ase-Bagabont pe viatza( =)) )

11.Descrie-ti bunicii!Fergie-London bridge ( a se retine k mai am doar bunici la feminin:)) )

12.Cum iti merge viata? Vita de vie-Imi pasa (again nu comentez)

13.Ce melodie va canta la inmormantarea ta? AC-DC - For those about to rock(:>)

14.Cum te vede lumea? Spike feat. Cheloo-Bizar( =)) )

15.Vei avea o viata fericita? Corina-Fara tine (asta e conditia sau ce?=)) )

16.Ce cred cu adevarat prietenii tai despre tine?Anonim-Absurd(oare dc?:)) )

17.Cum te poti face fericit? Liquido-Narcotic (stiam yo k tb s-o dau pe narcotice)

18.Ce ar trebui sa faci cu viata ta? Villy-O alta zi ("si sunt atatea...nu vreau sa le schimb")

6 comentarii:

buddhy spunea...

haha. imi place intrebarea si rapsunsul la 13

botzo spunea...

iti surade gandu nu?:))...yo mor...voi dati din cap d fericire

cR spunea...

Sa nu spui de unde ai preluat idea. >:P

WinAMP? Mai foloseste cineva asa ceva? Incearca un Foobar2000 cu kernel streaming.

botzo spunea...

pey...d la cineva kre a luat-o d la tn:D...bn...k o vazusem si la tn...dar nu ma convinsese sa o incerc si yo...d-abia knd am vazut-o si la pers respectiva...hai mah...mai facem o caterinca:D

BlackStar spunea...

dragut postul...am indranit sa fur si eu ideea...:)
http://coltudevise.blogspot.com/2007/04/i-wanna-play-game.html

uite linkul...ti-am dat credits :) . Thanks...si...nice blog...

BlackStar spunea...

nicio problema...atat timp cat pui linku' spre mine :P