duminică, ianuarie 28, 2007

nesimtit...

am chef d un post nesimtit...porcos...si stateam si ma gandeam la fete...la curve mai exact...si mi-a venit in minte muia...sunt o groaza d expresii pt a spune "am dat muie"...gen am dat clantza...mi-a facut bot...a cantat bagaboanta la "microfon"...si m-am oprit aici:D...pt k tocmai imi cazuse sub oki o poza trucata cu adi minune...in kre in loc d microfon tine in mana o pula...si ma gandeam...k si fetele...k si artistii...se impart in 2 categorii...fete kre isi fac treaba bine...live...si kiar dak nu "canta" bine...makr incearca s-o faca bn...si mai sunt fetele kre fac playback...kre incearca sa ne fraiereasca...sa mimeze "cantatu"...sa ia banu...si sa plece...in fine...partea buna e k si aia kre "canta" live si cei kre fac "playback"...dau din gura:))...problema e k cele din ultima categorie dau din gura degeaba:))...c de asemanari intre artisti si bagaboante:))...
P.S.: dak vreti poza cu adi ma contactati pe mess:D

2 comentarii:

Anonim spunea...

ma da` tu te plictisesti... apuca`te de un joc, ceva... :))

botzo spunea...

am incercat si asta:))...si d jocuri m-am plictisit...:-??...nu vii tu pe la mn...facem un jacuzzi impreuna?:P