vineri, ianuarie 26, 2007

mother





dupa mamy...urmeaza mama...multi dintre voi stiu k am MULTE motive pt kre sa-i multumesc mamei...mai ales dupa ultimele intamplari...pt lectia pe kre mi-a predat-o mie...pt modul in care s-a comportat cu mn de-a lungul timpului...si pt k mi-a aratat cum trebuie tratat fiekre tip uman in parte...pt k a contribuit la formarea mea...la formarea lu botzo asa cum e el azi...pt asta unii dintre noi n-aveti dc sa-i multumiti...stiu:))...pt k m-a acceptat asa cum sunt yo k fiu al ei si m-a iertat at knd am gresit...si m-a scos din kkt d fiekre data knd n-am putut sa fac asta sg...pt k a acceptat si umilintze pt mn...pt k m-a invatzat sa nu ma las umilit pana la urma...si k dak cnva incearca sa faca asta sa ii raspund cu demnitate...si asa cum merita...ii multumesc pt k mi-a facut toate poftele...pt k atunci knd eram mic...d fiekre data knd venea aksa...yo o intrebam..."c mi-ai adus?"...si d fiekre data facea in asa fel inkt sa ma bucure cu cva...pt k a avut tot timpu grija d mn...pt k desi mai avea un fiu a decis totusi sa ma nasca si pe mn...o iubesc pt k a ales data d 22 martie si nu d 23...pt k dak nu o alegea acum nu as mai fi fost inkt m-as fi autostrangulat cu cordonu ombilical kre era deja in juru gatului:D...si...o iubesc pt k e mama:X...ce...imi tb vreun alt motiv?

ah...si mersi tata...k i-ai cerut ziaru in metrou:D...marfa replica d agatzat...bv:))

Niciun comentariu: