duminică, ianuarie 21, 2007

mai mult...




stateam de dimineatza d vorba cu o persoana...cu kre nu mai avusesem o discutie d ceva timp...asa k am intrebat-o c a mai facut...cum o mai duce....apoi am primit si yo aceasi intrebare...am raspuns...si mi s-a zis k merit mai mult...


asa k am inceput sa ma gandesc...asa sa fie oare?...merit mai mult?...m-am analizat pe mn...mi-am analizat situatia...si m-am gandit k prieteni am destui...astfel inkt sa nu ma plang...inseamna k nu la asta se referea...mi-am analizat situatia scolara...si la kt efort am depus...o duc kiar bn... am ajuns la relatia cu parintii...si mi-am dat seama k am kiar nijte parinti d treaba...cu kre ma inteleg bn...mi-am amintit apoi k i-am pov si d persoanele noi aparute in viatza mea...si d rel mea cu ele...si mi-am dat seama k avea dreptate...

Niciun comentariu: